5 celebrytek, które projektują dla marek odzieżowych - Blaber

5 celebrytek, które projektują dla marek odzieżowych

przez Mako

Pamiętacie czasy kiedy szczytem marzeń było mieć prawdziwe jeansy z Pewexu? Albo te, kiedy odkładaliście kieszonkowe tygodniami, aby uzbierać pieniądze na nową, markową kurtkę? Wspomnienia tego typu zawsze wywołują uśmiech na naszych twarzach – zwłaszcza, że opisywane czasy minęły i raczej już nie wrócą.

 

Dzisiaj markowa odzież nie robi już takiego wrażenia. Co innego ciuchy, które dla danego brandu projektują osoby znane – niekoniecznie związane z modą. Jeszcze lepiej, jeśli kolekcja jest limitowana i mogą sobie na nią pozwolić tylko wybrani.

 

W ostatnich latach coraz więcej celebrytów decyduje się na współpracę z markami odzieżowymi i nie tylko. Linie ubrań, kosmetyków czy biżuterii sygnowane znanym nazwiskiem skutecznie przyciągają uwagę klientów. Swoje kolekcje tworzą największe gwiazdy na całym świecie. Jak w porównaniu do nich prezentują się polscy celebryci?

 

Anja Rubik

 

rubik

Foto: kimono.pl

Okazało się, że pochodząca z Rzeszowa top modelka radzi sobie dobrze nie tylko na wybiegach i przed obiektem aparatu fotograficznego. Sporym sukcesem okazały się wszystkie kolekcje, jakie gwiazda światowego modelingu zaprojektowała dla marek, które zaprosiły ją do współpracy. Znalazła się pośród nich francuska IRO, polska Mohito czy luksusowa marka Giuseppe Zanotti. Każda linia ubrań autorstwa Anji Rubik inspirowana jest jej własnym stylem i można ją scharakteryzować, używając trzech słów: minimalizm, seks i rock’n’roll.

 

Kasia Warnke

 

 

makobags

Foto: makobags.pl

Okazuje się, że współpraca z konkretną marką może być także spełnieniem ukrytych pragnień. Tak stało się w przypadku kolaboracji Kasi Warnke z  MAKO – polską marką kojarzoną z minimalistycznymi projektami skórzanych toreb i butów. Znana nie tylko z doskonałych kreacji teatralnych, ale też ze świetnego stylu aktorka, od dawna przyznawała, że ma słabość do jej produktów. Być może właśnie dzięki temu, dostała możliwość stworzenia dla MAKO własnej kolekcji toreb. Warnke zaprojektowała linię składającą się z trzech modeli torebek dedykowanych kobietom, które cenią sobie połączenie prostoty z rockowym zacięciem. Właściciele marek często pozwalają celebrytom na dużą swobodę. W tym przypadku Kasia Warnke przemyciła swoje uwielbienie w kierunku miękkich form i zachwyt… uliczkami Paryża. Można go dostrzec chociażby w nazwach toreb: Grand Minou, Petit Minou oraz Chic Minou.

 

makobags

Foto: makobags.pl

makobags

Foto: makobags.pl

Alicja Bachleda – Curuś

bachleda

Foto: serwis prasowy

Nie tylko projektowanie ubrań czy dodatków znajduje się w obszarze zainteresowań celebrytów. Niektórzy stawiają na współpracę z firmami, które produkują biżuterię. Jedną z takich osób jest aktorka, Alicja Bachleda – Curuś, która stworzyła linię biżuterii dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Która z nas nie chciałaby nosić pierścionka czy naszyjnika własnego projektu?

 

Maja Sablewska

sablewska

Foto: serwis prasowy

 

Niegdyś opiekunka do dzieci, później menadżerka największych gwiazd polskiej muzyki, obecnie stylistka i – jak się okazuje – projektantka mody. Maja Sablewska ma na swoim koncie współpracę z kilkoma polskimi firmami odzieżowymi. Jej styl od zawsze wywoływał wiele emocji, co z pewnością nie uszło uwadze tym, którzy zaprosili ją do wspólnego działania. Kolekcje celebrytki mocno odzwierciedlają jej podejście do życia. Jest to z pewnością jedna z tych cech, które sprawiają, że sięgają po nie kobiety młode, odważne i zdecydowane.

Zobacz również: 10 sposobów na to, by świetnie wyglądać na zdjęciach

Jessica Mercedes Kirschner

 

Nie aktorka, nie modelka, nie piosenkarka, a blogerka modowa! Okazuje się, że prowadzenie strony ze stylizacjami własnego autorstwa może być – delikatnie mówiąc – zupełnie opłacalne. I nie mamy tu na myśli zaproszeń na pokazy mody w najdalszych zakątkach świata czy tony darmowych ubrań, które marki podsyłają w nadziei, że blogerka pokaże je na którymś ze swoich kanałów. Jemerced już kilkukrotnie współpracowała z markami odzieżowymi. Dzięki wygranej w konkursie, dostała szansę zaprojektowania bluzy dla jednej z brytyjskich, dobrze znanych firm oraz jako jedna z sześciu blogerek na świecie, stworzyła model szpilek dla dużego sklepu internetowego.

 

jess

Foto: serwis prasowy

 

Jak więc widać są pośród naszych celebrytów “ludzie renesansu” odnoszący sukcesy nie tylko w dziedzinach, z których znani są na co dzień. Pozazdrościć! Nie tyle możliwości stworzenia czegoś według własnej wizji, ile okazji do zrobienia tego dla konkretnych marek, które się ceni, szanuje i z którymi po prostu miło jest być kojarzonym.