Supersamochody są jednym z najpopularniejszych hobby i za każdym razem przyciągają tłumy gdziekolwiek się pojawią. Ale czy można zarabiać na jeżdżeniu Ferrari lub Lamborghini? Oni pokazali, że tak!
W czasach YouTube i mediów społecznościowych okazuje się, że nie trzeba programu na miarę Top Gear by przykuć tysiące osób do ekranów. Oto lista najlepszych i najpopularniejszych twórców, którzy pokazują jak to jest, gdy na co dzień obcuje się z najszybszymi samochodami na świecie.
1. Tim Burton
Choć wielu depcze mu po piętach, to pozostaje on internetowym królem supersamochodów. Znany teraz jako Shmee150, rozpoczął swoją karierą nieco przez przypadek. W 2010 roku natknął się na ulicy na Ferrari i Lamborghini akurat mając w ręku kamerę. Przez sześć lat zbudował dużą społeczność fanów, dzięki którym jest zapraszany na największe wydarzenia branży motoryzacyjnej na całym świecie. W swoim posiadaniu miał także McLarena i Ferrari co jest niezłą kolekcją jak na człowieka tworzącego filmy na YouTube. Tim oparł swój biznes na nienachalnej promocji książek i marek, dzięki czemu pozostaje na szczycie, powoli stając się postacią kultową w branży.

shmee150.com
2. Paul Woodman
Paul jest założycielem strony Lovecars.com – medium na które przelewa swoją miłość do supersamochodów. Woodman jest znany ze swoich relacji zza kulis najwiekszych wydarzeń motoryzacyjnych, oraz licznych kontaktów z takimi markami jak Lamborghini, Pagani czy Koenigsegg. Paul jest jedną z najszybciej rosnących gwiazd na liście i wie jak się wypromować. Dzięki kontaktom, których nie powstydziły by się największe strony na świecie był w stanie przekazać w konkursie promującym jego stronę nowego Fiata 500.
3. Marco Bronzetti
To człowiek stojący za marką Marchettino. Urodzony we Włoszech nie mógł trafić lepiej. Wychowany w najbliższym sąsiedztwie takich marek jak Ferrari, Maserati, Lamborghini czy Pagani zwyczajnie musiał zacząć pasjonować się motoryzacją. Dzięki angielskim napisom pod swoimi filmami i unikalnym treściom Marco ma ponad 300 000 subskrybentów na YouTube i niemal 6 milionów fanów na Facebook’u. Cichy i skromny, Marco zapewne zdobędzie jeszcze większą publiczność dzięki swojemu szczególnemu stylowi.
4. Alejandro Salomon
W sieci znany jako Salomondrin, to amerykański twórca meksykańskiego pochodzenia, który swoim stylem przypomina nieco Jeremiego Clarksona. Stroniąc od politycznej poprawności, Salomodrin jest jednym z zabawniejszych twórców w branży. Nie zważając na krytykę zwiększa swoją popularność w ogromnym tempie. Choć jego bezkompromisowy styl raczej nie przyciągnie reklamodawców, to sam Alejandro zdaję się tym nie przejmować i skupia się na tworzeniu jak najbardziej ekscytujących filmów takich jak jego najnowsza seria Hyper 5. Jak na charyzmatycznego twórcę przystało Alejandro posiada imponującą kolekcję samochodów i wiele kontaktów w branży motoryzacyjnej, dzięki którym bez przerwy pokazuje najnowsze supersamochody.
5. Maximillion Cooper
Były kierowca wyścigowy, model i mąż celebrytki Eve łączy samochody, muzykę i modę w sposób, który stał się inspiracją dla wielkiego wyścigu Gumball 3000. W przeciwieństwie do innych na liście, Maximillion korzysta z mediów społecznościowych głównie dla rozrywki, pomimo tego, iż stoi za jedną z największych marek w mediach motoryzacyjnych.
(źródło: entrepreneur.com)