Chmura - najlepszy przyjaciel firmowej telekomunikacji - Blaber

Chmura – najlepszy przyjaciel firmowej telekomunikacji

przez Piotr Cichosz / Highlab

Czasy, kiedy ludzie obawiali się tzw. chmury i nie mieli pojęcia na czym opiera się jej funkcjonowanie, są już za nami. Obecnie raczej nikogo nie dziwi fakt, że nawet bardzo cenne dane umieszczamy w przeróżnych systemach zdalnych. Dlaczego się na to decydujemy? Bo wiemy, że są tam bezpieczne, a osoby upoważnione mają do nich dostęp, bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się znajdują. 

Szczególną uwagę chmurom internetowym poświęcić powinni nowi przedsiębiorcy, dla których ważnym elementem biznesu, ma być komunikacja – zarówno ta wewnętrzna, jak i z klientami. To ważne zwłaszcza dzisiaj, kiedy jedną decyzją rządu, nasza działalność może zostać przeniesiona online. Zastosowanie chmury w czasach, kiedy coraz częściej zmuszeni jesteśmy do pracowania z domu, wydaje się być jedynym rozsądnym rozwiązaniem. Tym bardziej, że można ją wykorzystać także dla firmowej telekomunikacji – wystarczy wybrać odpowiednie narzędzie. 

Idealnym przykładem zastosowania chmury w komunikacji biznesowej, jest unikalny system telefoniczny firmy NFON – Cloudya – w ramach którego każdy z pracowników danej firmy otrzymuje swój numer telefonu. Poznajcie jego zalety.

Po pierwsze: Elastyczność

A więc tak ważną dzisiaj, geograficzną niezależność. To jedna z podstawowych zalet systemu Cloudya, na której korzystają zarówno pracownicy, jak i osoby decyzyjne w przedsiębiorstwie. 

Ci pierwsi mogą korzystać z przypisanego numeru w dosłownie każdym miejscu na świecie – wystarczy, że mają dostęp do Internetu i urządzenie takie jak laptop albo smartfon. Drudzy z kolei, bez względu na to, gdzie się znajdują, mają możliwość organizowania pracy zespołu za pomocą jednego zintegrowanego systemu – mogą zlecać zadania, monitorować pracę swoich pracowników i poddawać ją analizie, oceniając efektywność działań. Ważne jest to, że dzięki zapisom w chmurze internetowej, nie trzeba tego robić w czasie rzeczywistym. To naprawdę przyszłościowe myślenie dla biznesu, który musi szybko reagować i nie podlegać awariom czy ograniczeniom.

Sprawdź, co jeszcze sprawia, że system telefoniczny Cloudya jest tak elastyczny >>>

Po drugie: Zmniejszenie kosztów

Telekomunikacja przeniesiona do chmury sprzyja także przedsiębiorcom, którzy mają zwyczajnie dosyć zawiłych umów z tradycyjnym operatorem. Z narzędziem Cloudya umowa jest elastyczna, bo odnawia się co 30 dni, a firma płaci tylko za to, co wykorzysta. W niepamięć odchodzą zatem gigantyczne kwoty i cały bałagan usługowy z operatorem. 

Ponadto, nie trzeba się tu martwić o wydatki związane z konserwacją bądź aktualizacją narzędzia. W przypadku usługi oferowanej przez firmę NFON, zajmują się tym zespoły techników

Chmura, taka jak w systemie NFON, nie wymaga żadnej konserwacji ze strony użytkownika. Wszystkimi aktualizacjami zajmuje się zespół techników – bez żadnych dodatkowych kosztów. Nie płaci się też za wdrażanie kolejnych ulepszeń. Pomijając kwestie finansowe i oszczędności dla firmy, dzięki pracy w takim zdalnym centrum zyskuje się też gwarancję małej awaryjności. 

Dla przedsiębiorcy szukającego skrojonych dla niego rozwiązań, istnieje cały szereg dodatkowych funkcjonalności, aby z systemu chmury wycisnąć jak najwięcej. Cloudya oferuje aż osiem rozwiązań specjalnych, które pomagają jeszcze skuteczniej dopasować ofertę do potrzeb firmy. 

Kliknij i poznaj wszystkie rozwiązania premium systemu telefonicznego Cloudya >>>

Stabilna współpraca

Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, polegamy na bezproblemowej i sprawnej komunikacji z naszym zespołem. Młody biznes szczególnie opiera swój rozwój na elastyczności pracy zdalnej i narzędziach, który wesprą każdy projekt i pracę nad nim. Na przykładzie narzędzia Cloudya widzimy, że systemy w chmurach nie ograniczają się do tylko jednej funkcji. Tu poza telekomunikacją firma inwestuje również w stabilną współpracę zespołów. Możemy przechowywać ważne dane, ale też zmniejszyć ilość używanego oprogramowania. Sieć NFON wdrożyła ciekawe rozwiązanie dla telekonferencji, które… uwaga – również będą odbywać się w chmurze. I to na wysokim poziomie, dzięki stabilności połączenia i opcją udostępniania ekranu. Dla zespołów przyzwyczajonych do sprawdzonych usług, takich jak Teams, są dedykowane rozwiązania premium. Nvoice for Microsoft Teams to właśnie ulepszenie tej znanej aplikacji i przeniesienie jej na jeszcze wyższa skalę, aby wspomagać pracę zespołu czy kontakt z klientami. Biznes szukający rozszerzenia komfortu w ciągłej obsłudze klienta może natomiast wybrać Ncontact center i sprawnie prowadzić komunikację od telefonu po media społecznościowe. Przy okazji możliwe jest wtedy dokładne mierzenie wydajności wsparcia klienta, raportowaniem i niezawodną łącznością, gdziekolwiek znajduję się pracownik i jego rozmówca. 

Podsumowując!

Przeniesienie telekomunikacji naszej firmy (szczególnie tej, stawiającej pierwsze kroki!) do internetowej chmury, może wydać się skokiem na głęboką wodę. Ale na dłuższą metę, to po prostu pewna i mądra decyzja młodego przedsiębiorcy, który ceni sobie wygodę i prostotę, a także komfort pracowników, klientów i jego biznesu. 
Advertisement