Ta technologia zmieni oblicze rynku telekomunikacji w 2021 roku - Blaber

Ta technologia zmieni oblicze rynku telekomunikacji w 2021 roku

przez Blaber Technologie

Rok 2020 postawił przed właściwie każdym biznesem wiele problemów i mało spodziewanych zwrotów akcji. Obawiasz się tego, co Twojemu biznesowi przyniesie rok 2021? Dowiedz się więcej o technologii, która ma ogromną szansę zmienić oblicze rynku telekomunikacji w najbliższych latach, a co za tym idzie, realnie wpłynąć na funkcjonowanie każdej firmy, która oprze na niej komunikację biznesową – zarówno tę wewnętrzną, jak i kontakt z klientami.

Nie da się ukryć, najbliższe lata w biznesie, stawiają już nie na tryb stacjonarny i przywiązanie do miejsca (jak to miało miejsce jeszcze “chwilę” temu), a na swobodę i elastyczność w prowadzeniu firmy z każdego zakątka świata oraz na maksymalną wygodę komunikacji. To właśnie sieć internetowa pozwala na utrzymanie jakości wykonywanych połączeń i realizacji projektu w dynamicznych zespołach. To dzięki Internetowi, nie musisz martwić się o to, że kontakt z pracownikiem albo z klientem zostanie utrudniony tylko dlatego, że Twoja firma zmuszona została do przejścia w tryb pracy zdalnej. 

Ale podłączenie do sieci to nie wszystko. Istotne jest narzędzie, które pozwoli Ci wykorzystać jej potencjał.

Rozwiązanie skrojone na nasze czasy

Faktem jest, że klasyczna telefonia stacjonarna ustąpiła już miejsca nowemu wymiarowi komunikacji zintegrowanej. To samo powoli dzieje się również  z morzem dostępnych aplikacji do pracy zdalnej i zarządzania firmą. Coraz częściej szukamy rozwiązań, które pozwalają na to, aby mieć wszystko w jednym miejscu. Unikalnym narzędziem, które na to pozwala, jest system telefoniczny w chmurze – Cloudya firmy NFON. 

Dowiedz się, na czym polega wyjątkowość systemu telefonicznego Cloudya >>>

W dzisiejszych czasach, to oczywiste, że biznes, który potrafi odnaleźć się w erze online i zdalnej pracy, polegać musi na rozwiązaniu, które nie zawiedzie przedsiębiorcy i jego pracowników nawet na drugim końcu świata. Właśnie taka jest Cloudya – aby z niej korzystać, potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do Internetu (może to być smartfon albo laptop) oraz bardzo prostego w użyciu, systemu. Twój numer biurowy nie jest już tylko… w biurze. Połączenia możesz odbierać w biurze, w domu, a nawet w trasie. Jak to możliwe? Dzięki technologii Hosted PBX oraz IP Centrex. Instalacja przebiega tylko w bezpiecznych zewnętrznych centrach danych NFON, co możliwe jest przy wykorzystaniu technologii VoIP, czyli potocznie – telefonii internetowej, która umożliwia absolutną geograficzną niezależność dzięki rozmowom przez Internet.

Wachlarz rozwiązań dla nowoczesnego biznesu

Zarówno dla startupów, jak i dla każdego nowoczesnego biznesu mocno poruszającego się po IT, ważna jest niezależność. Cloudya między innymi na niej bazuje swoją funkcjonalność. Jeden numer dla każdego pracownika (lub grupy pracowników – z przydzieleniem numerów wewnętrznych), to gwarancja porządku i niezawodnego przepływu informacji między zespołami. Połączenia przekazywane są do wybranego działu bez względu na miejsce aktualnego pobytu pracownika, czy sprzętu którego używa. 

Ponadto, system proponuje wirtualne sale konferencyjne oraz atrakcyjne udostępnianie plików i treści bez konieczności ciągłego lawirowania między dodatkowym oprogramowaniem. To istotna funkcja w czasach, kiedy coraz częściej każdy pracownik w firmie działa zdalnie, a i kontakty face to face z klientami, są znacznie utrudnione.

Co biznes, to rozwiązanie

Nie oszukujmy się – walorem każdej firmy jest jej oryginalność. Lubimy słowa innowacja, nowoczesność i unikalność. To ostatnie to przymiotnik bliski narzędziu Cloudya. Bo drugiego takie systemu jeszcze nie ma. Dodatkowe rozwiązania premium pozwalają jeszcze bardziej wykorzystać ten rewolucyjny system. Ncontactcenter zaciekawi na pewno firmy, które bazują na niezawodnej obsłudze swoich klientów 24/7. Zespołom, które stale współpracują ze sobą i wymagają częstej pracy zdalnej z każdego miejsca spodoba się wdrożenie Nvoice dla Microsfot Teams. Większa wydajność podczas pracy z projektami idzie tu w parze ze znacznym zmniejszeniem kosztów oraz tworzeniem konferencji do nawet 50 osób. Przedsiębiorca do wyboru ma również usługę Neorecording, która pozwala powrócić do przeprowadzonych ze swoim klientem rozmów, aby pracować nad jakością obsługi i efektywniej realizować projekt. 

Dowiedz się, jakie inne rozwiązania premium oferuje Cloudya >>>

Jak zatem widać, Cloudya to narzędzie niezwykle rozbudowane, ale jednocześnie intuicyjne i proste, które niweluje ilość programów potrzebnych do codziennej pracy. Przedsiębiorca może indywidualnie ustawić system opłat, aby korzystać tylko z wybranych funkcji lub dodać kolejne. Inwestuje również w bezpieczeństwo, dzięki zapisywaniu w chmurze obsługiwanej przez rozproszone centra NFON i chronionej certyfikatem TÜV oraz niezależną, europejską infrastrukturą. Firmy oraz startupy docenią na pewno pełną integralność wszystkich potrzebnych funkcjonalności na każdym z urządzeń swoich pracowników. Praca zdalna nabiera więc znacznej atrakcyjności i sprawności, a to przecież tak ważne, aby rozwijać swój biznes w zamierzoną stronę. 

Dlaczego to właśnie Cloudya zmieni oblicze rynku telekomunikacji?

Bo ma wszystko to, czego potrzebuje każdy myślący przyszłościowo, przedsiębiorca, któremu zależy na sprawnym funkcjonowaniu zespołu oraz na tym, by jego klienci nie odczuli różnicy związanej z ewentualną zmianą trybu pracy firmy. Ważne jest także, że umożliwia monitorowanie i analizę pracy całego zespołu, zbierając dane w jednym miejscu.

Chyba każdy biznes chciałby odjąć sobie skomplikowanych problemów z operatorem, awarii technicznych i procesów konfiguracji. Wybór jednego systemu, który połączy każdy dział i umożliwi pracę zdalną na najwyższych obrotach, to ten dodatkowy czas, który dostajecie, aby zająć się tym, co naprawdę ważne. Cloudya zadba o płynną komunikację, wygodę pracy nad projektami i najwyższą jakość obsługi klienta – wszystko w duchu nowoczesności i smart biznesu. 
Advertisement