Znak - case study | Blaber

Kampania wizerunkowo-zasięgowa towarzysząca premierze książki „Okruch”

Tym razem zmierzyliśmy się z promocją książki dodając do naszego portfolio udaną kampanię w obszarze kultury. Opracowana strategia komunikacji miała na celu wywołanie jak największego zainteresowania nową powieścią Okruch, Anny Ficner-Ogonowskiej, jaki i postacią samej autorki. W ramach rich content powstały autorskie artykuły, quizy, konkurs, wywiad z pisarką oraz wpisy blogowe  na platformie blaber.pl

Cele

Skupiliśmy się na zbudowaniu świadomości oraz wywołaniu jak największego zaangażowania na materiałach z natywnie uwzględnionym key message. Treści zostały zaprojektowane, tak aby zrealizowały dwa główne, policzalne cele: jak największy zasięg na dedykowanych treściach oraz skierowanie czytelniczek na stronę docelową kampanii (kartę produktu w sklepie empik.pl).

5 art.
– w tym wywiad i konkurs

Quiz
w sekcji Lifestyle

1,5 mln
zasięg kampanii

Realizacja

Komunikat skierowaliśmy do kobiet w wieku 17-45 lat, zainteresowanych tematyką lifestyle’u, poszukujących ciekawej lektury, z wątkiem miłosnym w tle. Zaplanowanie dystrybucji przed zbliżającym się weekendem majowym pozwoliło nam na osadzenie wybranych treści w konwencji real time marketingu. Rozeznanie w oczekiwaniach i praktykach czytelniczych kobiet umożliwiło nam uwzględnienie w treściach skutecznych komunikatów, które odpowiadały potrzebom grupy celu. W efekcie wszystkie formaty wywołały bardzo duże zaangażowanie.

Artykuł dedykowany

Quiz

Obecność w social media

Wyniki

Oprócz przygotowania zestawu materiałów skupionych wokół autorki i jej powieści, zadbaliśmy o realizację celów liczbowych. Dzięki skutecznym materiałom i unikalnemu podejściu do dystrybucji, nasz content wygenerował duże zainteresowanie w mediach społecznościowych i na platformie blaber.pl. Wyniki kampanii stanowiły potwierdzenie tych założeń:

  • kampania objęła swoim zasięgiem 1,5 miliona odbiorców
  • wszystkie materiały wygenerowały 14 256 wizyt w sklepie empik.pl
  • 3:47 minuty – średnio tyle czasu czytelnik spędził na każdym materiale
  • wszystkie treści uzyskały aż 100,5 tys odsłon
  • każdy z artykułów, quizów, postów angażujących w unikalny sposób zachęcił użytkowników do wejścia w interakcję z komunikatem dotyczących Autorki i jej nowej powieści

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close