Philips Multigroom 18 w 1 serii 7000 - Blaber

Philips Multigroom 18 w 1 serii 7000

przez Dorota Lipińska

Kampania promująca trymer Philips Multigroom 18 w 1 serii 7000

Męski wizerunek wreszcie przestał traktowany być po macoszemu. Staje się nie tylko tematem mainstreamowych mediów, ale przede wszystkim przemyśleń rzeszy mężczyzn, którzy mogą wreszcie wyrazić swój charakter poprzez to, jak się noszą. Trymer Philips Multigroom 18 w 1 odpowiada na tę potrzebę (oraz trend), a my mieliśmy tę radość, by przygotować kampanię dla marki wyznaczającej trendy zarówno w kontekście technologii, funkcjonalności, jak i designu.

Założenia kampanii i jej cele

Założeniem kampanii było jak najgłębsze dotarcie do grupy docelowej marki z komunikacją, która będzie dla niej nie tylko wartościowa, ale i w angażujący sposób zachęci do zakupu trymera Philips Multigroom 18 w 1 serii 7000. Za cel obraliśmy natomiast wzmocnienie świadomości produktu, zbudowanie wizerunku Philips Multigroom jako specjalisty od męskiego wizerunku oraz przedstawienie produktu jako alternatywy dla wizyty u barbera.

Realizacja

Treści dotyczące kampanii umieszczone były na naszym brandblogu, w sekcji dedykowanej marce Philips.

Przygotowaliśmy zestaw różnych formatów contentowych, które w połączeniu ze sobą miały za zadanie ukazać przesłanie marki i produktu. Stworzyliśmy materiały lifestylowe i poradnikowe, wykorzystując artykuły i infografiki.

Kampania podzielona była na dwie części – engagementową, w której do współpracy zaprosiliśmy również blogerów, a efektem tych działań są odsłony przygotowanych materiałów oraz zaangażowanie; oraz performancową, której celem było zainspirowanie użytkowników do przejścia na stronę produktu. Tę część kampanii zrealizowaliśmy poprzez artykuły produktowe oraz rekomendacje social.

Działania w modelu engagement – ukierunkowane na zaangażowanie

W ramach kampanii engagementowej przygotowaliśmy 5 materiałów tematycznych:

  • artykuł o najmodniejszych męskich zarostach – przygotowany z blogerem pangrono.pl, w którym poleciliśmy trymer Multigroom jako najodpowiedniejsze narzędzie do stylizacji,
  • artykuł przygotowany z blogerem tabliczni.pl o gadżetach, który każdy facet powinien zabrać na wakacje,
  • artykuł o męskiej depilacji, w którym bloger gmale.pl porównuje różne metody, wskazując trymer Multigroom jako najlepsze rozwiązanie,
  • infografikę stanowiącą przewodnik po nasadkach i głowicach trymera,
  • infografikę z namodniejszymi fryzurami i zarostami na lato, ze wskazaniem nasadki, której należy użyć.

Artykuł inspiracyjno-poradnikowy

Artykuł inspiracyjno-poradnikowy

Artykuł poradnikowy

Infografika poradnikowa

Infografika inspiracyjno-poradnikowa

Działania w modelu performance – ukierunkowane na cel w postaci przejść z contentu

W ramach kampanii performance przygotowaliśmy 2 artykuły, poprzez które inspirowaliśmy użytkowników do przejścia na stronę produktu:

  • artykuł produktowy, opisujący zalety trymera Multigroom serii 7000,
  • artykuł produktowy, pokazujący na co zwrócić uwagę przy wyborze trymera.

Artykuł produktowy

Artykuł produktowy

Wyniki

49 494

odsłon treści engagement

60%

Średni scroll depth

2min 37s

średni czas spędzony na materiałach

ponad 13 500

przejść na stronę produktu

ponad 722 tysięce

zasięg kampanii engagement

ponad 570 tysięcy

zasięg kampanii performance