Kampania promująca trymer Philips Multigroom 18 w 1 serii 7000
Męski wizerunek wreszcie przestał traktowany być po macoszemu. Staje się nie tylko tematem mainstreamowych mediów, ale przede wszystkim przemyśleń rzeszy mężczyzn, którzy mogą wreszcie wyrazić swój charakter poprzez to, jak się noszą. Trymer Philips Multigroom 18 w 1 odpowiada na tę potrzebę (oraz trend), a my mieliśmy tę radość, by przygotować kampanię dla marki wyznaczającej trendy zarówno w kontekście technologii, funkcjonalności, jak i designu.
Założenia kampanii i jej cele
Założeniem kampanii było jak najgłębsze dotarcie do grupy docelowej marki z komunikacją, która będzie dla niej nie tylko wartościowa, ale i w angażujący sposób zachęci do zakupu trymera Philips Multigroom 18 w 1 serii 7000. Za cel obraliśmy natomiast wzmocnienie świadomości produktu, zbudowanie wizerunku Philips Multigroom jako specjalisty od męskiego wizerunku oraz przedstawienie produktu jako alternatywy dla wizyty u barbera.
Realizacja
Treści dotyczące kampanii umieszczone były na naszym brandblogu, w sekcji dedykowanej marce Philips.
Przygotowaliśmy zestaw różnych formatów contentowych, które w połączeniu ze sobą miały za zadanie ukazać przesłanie marki i produktu. Stworzyliśmy materiały lifestylowe i poradnikowe, wykorzystując artykuły i infografiki.
Kampania podzielona była na dwie części – engagementową, w której do współpracy zaprosiliśmy również blogerów, a efektem tych działań są odsłony przygotowanych materiałów oraz zaangażowanie; oraz performancową, której celem było zainspirowanie użytkowników do przejścia na stronę produktu. Tę część kampanii zrealizowaliśmy poprzez artykuły produktowe oraz rekomendacje social.
Działania w modelu engagement – ukierunkowane na zaangażowanie
W ramach kampanii engagementowej przygotowaliśmy 5 materiałów tematycznych:
- artykuł o najmodniejszych męskich zarostach – przygotowany z blogerem pangrono.pl, w którym poleciliśmy trymer Multigroom jako najodpowiedniejsze narzędzie do stylizacji,
- artykuł przygotowany z blogerem tabliczni.pl o gadżetach, który każdy facet powinien zabrać na wakacje,
- artykuł o męskiej depilacji, w którym bloger gmale.pl porównuje różne metody, wskazując trymer Multigroom jako najlepsze rozwiązanie,
- infografikę stanowiącą przewodnik po nasadkach i głowicach trymera,
- infografikę z namodniejszymi fryzurami i zarostami na lato, ze wskazaniem nasadki, której należy użyć.
Artykuł inspiracyjno-poradnikowy
Artykuł inspiracyjno-poradnikowy
Artykuł poradnikowy
Infografika poradnikowa
Infografika inspiracyjno-poradnikowa
Działania w modelu performance – ukierunkowane na cel w postaci przejść z contentu
W ramach kampanii performance przygotowaliśmy 2 artykuły, poprzez które inspirowaliśmy użytkowników do przejścia na stronę produktu:
- artykuł produktowy, opisujący zalety trymera Multigroom serii 7000,
- artykuł produktowy, pokazujący na co zwrócić uwagę przy wyborze trymera.
Artykuł produktowy
Artykuł produktowy
Wyniki
49 494
odsłon treści engagement
60%
Średni scroll depth
2min 37s
średni czas spędzony na materiałach
ponad 13 500
przejść na stronę produktu
ponad 722 tysięce
zasięg kampanii engagement
ponad 570 tysięcy
zasięg kampanii performance