Philips SenseIQ - Blaber

Philips SenseIQ

przez Andrzej Kłudkiewicz

Kolejna zrealizowana przez nas kampania dla marki Philips miała typowo performance’owy charakter. Promowaliśmy suszarkę Philips SenseIQ.

CELE

Zgodnie z założeniami kampanii, prowadzone przez nas działania nastawione były na efekt sprzedażowy.

REALIZACJA

Kampanię zrealizowaliśmy tworząc dwa materiały – kontekstowy (urodowe tips&tricks) oraz produktowy. Obydwa teksty skierowane zostały do odpowiednio wybranej grupy docelowej, którą stanowiły młode, dbające o swoją urodę, kobiety.

BRANDBLOG

Artykuły promujące suszarkę Philips SenseiQ opublikowane zostały na multiblogu blaber.pl. Dodaliśmy je także do stworzonej przy okazji poprzedniej kampanii dla tej marki, przestrzeni – brandbloga Philips.

WYNIKI

Odpowiednia optymalizacja materiałów, pozwoliła nam na skuteczną realizację ustalonych z Klientem celów. Dzięki naszym działaniom, stronę produktową Klienta odwiedziło ponad 11 000 osób.