Kolejna zrealizowana przez nas kampania dla marki Philips miała typowo performance’owy charakter. Promowaliśmy suszarkę Philips SenseIQ.
CELE
Zgodnie z założeniami kampanii, prowadzone przez nas działania nastawione były na efekt sprzedażowy.
REALIZACJA
Kampanię zrealizowaliśmy tworząc dwa materiały – kontekstowy (urodowe tips&tricks) oraz produktowy. Obydwa teksty skierowane zostały do odpowiednio wybranej grupy docelowej, którą stanowiły młode, dbające o swoją urodę, kobiety.
BRANDBLOG
Artykuły promujące suszarkę Philips SenseiQ opublikowane zostały na multiblogu blaber.pl. Dodaliśmy je także do stworzonej przy okazji poprzedniej kampanii dla tej marki, przestrzeni – brandbloga Philips.
WYNIKI
Odpowiednia optymalizacja materiałów, pozwoliła nam na skuteczną realizację ustalonych z Klientem celów. Dzięki naszym działaniom, stronę produktową Klienta odwiedziło ponad 11 000 osób.