Philips SenseIQ | Blaber

Philips SenseIQ

by Andrzej Kłudkiewicz

Kolejna zrealizowana przez nas kampania dla marki Philips miała typowo performance’owy charakter. Promowaliśmy suszarkę Philips SenseIQ.

CELE

Zgodnie z założeniami kampanii, prowadzone przez nas działania nastawione były na efekt sprzedażowy.

REALIZACJA

Kampanię zrealizowaliśmy tworząc dwa materiały – kontekstowy (urodowe tips&tricks) oraz produktowy. Obydwa teksty skierowane zostały do odpowiednio wybranej grupy docelowej, którą stanowiły młode, dbające o swoją urodę, kobiety.

BRANDBLOG

Artykuły promujące suszarkę Philips SenseiQ opublikowane zostały na multiblogu blaber.pl. Dodaliśmy je także do stworzonej przy okazji poprzedniej kampanii dla tej marki, przestrzeni – brandbloga Philips.

WYNIKI

Odpowiednia optymalizacja materiałów, pozwoliła nam na skuteczną realizację ustalonych z Klientem celów. Dzięki naszym działaniom, stronę produktową Klienta odwiedziło ponad 11 000 osób.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close