W jaki sposób nowa funkcja aplikacji IKO PKO BP chroni przed oszustami?

W jaki sposób nowa funkcja aplikacji bankowej IKO PKO BP uchroni Cię przed oszustami? [INFOGRAFIKA]

przez Blaber Technologie

Mimo dość szeroko zakrojonych kampanii edukujących w zakresie bezpiecznej bankowości, nadal zdarzają się przypadki wyłudzeń pieniędzy przez osoby podające się za pracowników instytucji finansowych. PKO Bank Polski znalazł na to sposób. Stworzył specjalną możliwość  weryfikacji  doradców  za pomocą mobilnej aplikacji bankowej IKO, z której można korzystać na przykład w ramach PKO Konta za Zero (kliknij, by przekonać się, że to jest konto, którego Ci trzeba).

Aplikacja bankowa IKO PKO Banku Polskiego znana jest z wygodnych i przydatnych rozwiązań. Dzięki niej, za pomocą smartfona zapłacisz zbliżeniowo BLIKIEM, wymienisz walutę w internetowym kantorze, opłacisz parkowanie, przejazd autostradą, a nawet kupisz bilet komunikacji miejskiej. 

Aplikacja IKO pozwala także na głosowe zlecanie przelewów i innych operacji bankowych (funkcja nazywa się Asystent głosowy  IKO) oraz na coś, co skutecznie uniemożliwia oszustom wyłudzenie Twoich danych i kradzież pieniędzy. To nowość na rynku. Rozwiązanie, dzięki któremu nie dasz się oszukać i nie udostępnisz danych do swojego konta komuś, kto jedynie podszywa się pod pracownika banku, w którym masz konto. 

Jak działa weryfikacja pracownika i klienta PKO Banku Polskiego w aplikacji IKO?

Pełna weryfikacja za pomocą aplikacji IKO, jest szybka i przyjazna dla użytkownika. Można ją sprowadzić do trzech, prostych kroków.

pko konto za zero 5

Jak widać, uniknięcie kradzieży pieniędzy z konta bankowego przez osobę podszywającą się pod pracownika banku, jeszcze nigdy nie było takie proste. PKO Bank Polski jak żaden inny dba o komfort i bezpieczeństwo swoich  klientów. To się ceni!