Spartan - Blaber

Spartan

przez Dorota Lipińska
spartan, spartan race

Kampania promująca biegi przeszkodowe SPARTAN RACE

Z wielką przyjemnością przeprowadziliśmy działania promocyjne dla marki Spartan. To globalna marka, a przede wszystkim – społeczność ludzi z całego świata, dla których ważne są ambitne wyzwania, aktywny tryb życia i pokonywanie swoich ograniczeń. 

Cele

Ze względu na charakter kampanii (content performance), naszym głównym celem było inspirowanie odbiorców do rejestrowania się na stronie Spartan Race. Jednocześnie, poprzez powstałe materiały, wzmacnialiśmy wizerunek biegów przeszkodowych Spartan jako morderczych, wymagających i niezwykle satysfakcjonujących. Zależało nam na silnym kojarzeniu marki z aktywnym i ambitnym stylem życia, w którym każda przeszkoda jest do pokonania.

Realizacja

Treści dotyczące kampanii umieszczone były na naszym brandblogu, w sekcji dedykowanej marce Spartan. Przygotowaliśmy zestaw artykułów oraz postów social, które w połączeniu ze sobą miały za zadanie informować o biegach oraz inspirować do wzięcia w nich udziału.

Rozpoczęcie dystrybucji to również start naszych szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych na treściach, linkach i postach social, mających na celu wygenerowanie jak najlepszej jakości i jak najlepiej konwertującego ruchu.

Artykuły „Pokonaj przeszkody. Poczuj, że żyjesz!” i „Udowodnij, że możesz! Dołącz do Spartan” to motywacyjne treści, inspirujące do przejścia na stronę Spartan Race. W początkowej fazie dotyczyły Zakopane Spartan Race, a w trakcie trwania kampanii aktualizowaliśmy je, promując biegi w Krynicy. Cztery różne rodzaje CTA przekierowywały na stronę z opisem biegu lub na stronę z rejestracją profilu.

Artykuł „SPARTAN RACE KRYNICA 2019 – Pokonaj morderczy bieg i wszelkie granice!” to informacyjna treść, zbierająca w jednym miejscu najważniejsze dane związane z biegiem. Trzy różne rodzaje CTA przekierowywały na stronę z rejestracją profilu.

Artykuł motywacyjno-inspiracyjny

Artykuł motywacyjno-inspiracyjny

Artykuł informacyjno-inspiracyjny

Wyniki

Założeniem każdej z naszych kampanii jest realizacja określonych gwarancji mediowych. Jest to możliwe, dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym z jej etapów. Finalne wyniki kampanii potwierdziły nasze założenia – z łatwością udało nam się zrealizować gwarancję mediowe, jakie zaoferowaliśmy marce Spartan – materiały wygenerowały łącznie 11 480 odwiedzin na stronie produktowej.