Nivea Micellar – #CZYSTAPODUSZKA
Nivea Micellar to nowy na rynku produkt kosmetyczny, ułatwiający i znacznie przyspieszający proces demakijażu. Rynek mimo wszystko wciąż potrzebuje uświadomienia czym jest płyn micelarny oraz dlaczego korzystanie z niego jest tak ważną częścią codziennej higieny każdej kobiety.
Wraz z firmą Nivea zaplanowaliśmy działania oparte na treściach poradnikowo-produktowych, ubrane w formę blogową, kontekstową, ciekawostkową oraz wizualną – jako wymowną infografikę.
Do współpracy zaangażowaliśmy blogerki z popularnego bloga miskejt.pl oraz prestiżowej strony odnova.net, którzy mieli szansę podzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat promowanego produktu.
1 infografika
#czystapoduszka
11 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci
3 min 30 s
średni czas na artykule
Cele
Na potrzeby kampanii stworzyliśmy aż 11 artykułów oraz bardzo szczegółową grafikę, które miały na celu zwiększać świadomość kobiet w zakresie dbania o skórę twarzy. W kontekście powstałych materiałów za każdym razem pojawiał się nowy produkt do zmywania makijażu – Nivea Micellar płyn micellarny.
Naszym celem było wygenerowanie za pomocą stworzonych materiałów wysokiego zaangażowania użytkowniczek, dyskusji oraz share’ów w kanałach social, którym towarzyszyć miał wyraźny, słyszalny komunikat marki.
63 688
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych
2 074 306
zasięg kampanii
Teksty – sieć blogowa
Obecność w social media
Sesja fotograficzna produktu
Wyniki
Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl i blogach: miskejt.pl i odnova.pl.
- Na potrzeby kampanii powstało 11 artykułów oraz infografika.
- Dystrybuowaliśmy je na stronie Blaber, dwóch platformach blogerek (odnova.net i miskejt.pl) oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie oraz newsletterze Blaber.
- Wygenerowaliśmy 63 611 odsłon na powstałych materiałach (KPI 45 000).
- Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
- Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 3 min. 31 sek.
- Całkowity zasięg kampanii to 2 075 306 użytkowników.
- Wygenerowaliśmy 3381 przejść na LP produktowe Nivea.