| Blaber

20171026

Nivea Micellar – #CZYSTAPODUSZKA

Nivea Micellar to nowy na rynku produkt kosmetyczny, ułatwiający i znacznie przyspieszający proces demakijażu. Rynek mimo wszystko wciąż potrzebuje uświadomienia czym jest płyn micelarny oraz dlaczego korzystanie z niego jest tak ważną częścią codziennej higieny każdej kobiety.

Wraz z firmą Nivea zaplanowaliśmy działania oparte na treściach poradnikowo-produktowych, ubrane w formę blogową, kontekstową, ciekawostkową oraz wizualną – jako wymowną infografikę.

Do współpracy zaangażowaliśmy blogerki z popularnego bloga miskejt.pl oraz prestiżowej strony odnova.net, którzy mieli szansę podzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat promowanego produktu.

1 infografika
#czystapoduszka

11 art.
artykuły tematyczne, które promowaliśmy w sieci

3 min 30 s
średni czas na artykule

GG

Cele

Na potrzeby kampanii stworzyliśmy aż 11 artykułów oraz bardzo szczegółową grafikę, które miały na celu zwiększać świadomość kobiet w zakresie dbania o skórę twarzy. W kontekście powstałych materiałów za każdym razem pojawiał się nowy produkt do zmywania makijażu – Nivea Micellar płyn micellarny.

Naszym celem było wygenerowanie za pomocą stworzonych materiałów wysokiego zaangażowania użytkowniczek, dyskusji oraz share’ów w kanałach social, którym towarzyszyć miał wyraźny, słyszalny komunikat marki.

63 688
unikalnych odsłon wszystkich stron kampanijnych

2 074 306
zasięg kampanii

Teksty – sieć blogowa

Podejście kontekstowe

Podejście produktowe

Infografika

Quiz

Obecność w social media

tech-facebook
Instagram_logo.svg

Sesja fotograficzna produktu

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl i blogach: miskejt.pl i odnova.pl.

  • Na potrzeby kampanii powstało 11 artykułów oraz infografika.
  • Dystrybuowaliśmy je na stronie Blaber, dwóch platformach blogerek (odnova.net i miskejt.pl) oraz w kanałach social – Facebooku, Instagramie oraz newsletterze Blaber.
  • Wygenerowaliśmy 63 611 odsłon na powstałych materiałach (KPI 45 000).
  • Ponad 90 procent ruchu wygenerowanego było w grupie celu.
  • Średni czas na artykule (biorąc pod uwagę wszystkie materiały) 3 min. 31 sek.
  • Całkowity zasięg kampanii to 2 075 306 użytkowników.
  • Wygenerowaliśmy 3381 przejść na LP produktowe Nivea.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close