- Blaber

Flight ultra-cichego, tradycyjnego odkurzacza Electrolux UltraSilencer Zen

 

W naszej kampanii dla marki Electrolux postawiliśmy sobie za zadanie zbudowanie kontekstowo osadzonej swiadomosci produktu w oparciu o jego unikalna ceche: cichość. Chcieliśmy udowodnić konsumentom, że odkurzacz UltraSilencer Zen działa tak cicho, że można sprzątać nim w obecności małego, śpiącego dziecka – nie budząc go. I to się nam udało

Zaprezentowaliśmy odkurzacz jako element filozofii smart living: trybu życia koncentrujacego sie na budowaniu codziennej wygody w oparciu o przyjazne technologie, które sa “przezroczyste”, a więc nie zaburzaja codziennego komfortu przebywania w domu.

Cele

Długa obecność na rodzimym rynku, zaufanie do jakości jej produktów, szwedzki design kojarzony z zrównowazonym rozwojem – te czynniki wyznaczyły ramy dla kampanii, która miała na celu przede wszystkim ukazanie unikalności produktu UltraSilencer już rozpoznawalnej marki Electrolux

Naszym celem było przygotowanie i dystrybucja angażującego contentu, kontekstowo ukazującego zalety produktu: cichość i smart zastosowanych w nim rozwiązań. Następnie zbudowanie zasięgu, konkretnej liczby odsłon treści dedykowanych marce oraz przekierowań czytelnika na Landing Page na stronie Electrolux. 

2 art.
produktowe

3 art.
kontekstowe

1 wideo
parentingowy dailyvlog

0,5 mln
zasięg kampanii

Realizacja

Żeby zrealizowac cele kampanii przygotowalśmy jakosciowe materiały podzielone na trzy segmenty: artykuły produktowe, kontekstowe oraz kreatywną video-recenzję na YouTube. W nich znalazły sie kontekstowe przekierowania na podstrone produktu na witrynie marki Electrolux. Przygotowaliśmy:

Artykuły produktowe: przedstawiajace w ciekawy sposób najwazniejsze cechy produktu: cichosc, przyjazne rozwiazania, wygodę użycia i wiarygodność. Artykuły wskazały, jak cichosc współgra z ideą smart living, parentingiem i prowadzeniem domu, czy zrównowazonym trybem zycia

Artykuły kontekstowe: w tle artykułów produktowych ukazały sie treści budujace swiadomosc kluczowego dla produktu lifestylu smart living, pokazujace udogodnienia płynące z nowoczesnych technologii dla zachowania życiowego balansu i wygody. Przygotowaliśm w tym artykuł dedykowany badaniom nad wpływem ciszy na jakosc życia i zdrowie psychiczne.

Kreatywną video-recenzja – poprosimy vlogerkę parentingową o przygotowanie materiału, w którym układa do snu swoje małe dziecko, po czym rozpoczyna odkurzać mieszkanie – w tym pokój swojej śpiącej córki. Udało się nam udowodnić, że produkt jest tak cichy, że nie obudzi nawet śpiącego, malutkiego dziecka.

Artykuł produktowy

Artykuł kontekstowy

Artykuł edukacyjny

Wideorecenzja

Wyniki

Jak zawsze oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o realizację gwarancji liczbowych. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym etapie dystrybucji, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:

  • Kampania objęła swoim zasięgiem 537 tysięcy odbiorców z grupy celu
  • Materiały wygenerowały łącznie 8 tysięcy odwiedzin na stronie produktowej
  • 2:41 minuty – średnio tyle czasu czytelniczka spędziła na na materiale
  • Materiały we wszystkich kanałach uzyskały blisko 127 tysięcy odsłon