Marka, której nazwa z łaciny oznacza „śnieżnobiały” jest znana praktycznie wszystkim. Kremów NIVEA na całym świecie używa ponad pół miliarda osób, a w samej Polsce jedna puszka kupowana jest średnio co sekundę. Dbamy o tradycję, ale dostarczamy też innowacyjne produkty, które, mamy nadzieję, spełniają też Wasze oczekiwania.
Spis treści
Narodziny NIVEA
Początek firmy datuje się na rok 1890. Wtedy to gliwiczanin, doktor Oscar Troplowitz, zakupił należącą do Paula Beiersdorfa aptekę mieszczącą się w Hamburgu. Ostatecznie firma została przeniesiona do Poznania, gdzie działa do dziś. Doktor Troplowitz swoimi wynalazkami zapoczątkował ideę tworzenia nowych rozwiązań kosmetycznych, którą z powodzeniem kontynuujemy. To jemu zawdzięczamy powstanie pierwszego plastra samoprzylepnego, pasty do zębów w tubce oraz pomadki do ust. Jednak jego najbardziej znanym osiągnięciem było wprowadzenie w 1911 roku do sprzedaży pierwszego przemysłowo produkowanego kremu, który tak wszyscy znamy i lubimy do dziś.
Legendarna puszka
Innowacyjne zacięcie właściciela (i nie tylko) nie ominęło także opakowania flagowego produktu firmy – charakterystycznej puszki kremu NIVEA. Biorąc pod uwagę okres, w jakim powstawał, ten rodzaj opakowania dla kosmetyków był niezwykle nowatorski. Szczególną uwagę poświęcano jej wyglądowi, co wiązało się z zamiłowaniem Oscara Troplowitz do sztuki i ostatecznie przyczyniło się też do popularności kremu.
Pierwszy projekt puszki różnił się dość znacznie od jej obecnej formy. Puszka miała kolor żółty i posiadała liczne zdobienia. Niebiesko-biały wariant wprowadzono w 1925 roku, a po dziś dzień jego wygląd modyfikowano łącznie 12 razy.
Oto, jak puszka zmieniała się na przestrzeni lat:
Opakowania kremu NIVEA znane są praktycznie na całym świecie. Stąd konieczność ich tłumaczenia aż na 60 różnych wersji językowych.
Idea innowacyjności w firmie ma się dobrze…
…nawet wiele lat po śmierci założyciela. Jej przykładem jest nowa seria produktów NIVEA Hairmilk. Inspiracją częściowo były antyczne czasy, kiedy to kobiety pielęgnowały swoje ciała poprzez kąpiel w mleku. To właśnie ten składnik miał być odpowiedzialny za dobrą kondycję ich ciała i zachowywanie młodego wyglądu przez wiele lat.
W recepturze kosmetyków Hairmilk znajdują się czyste proteiny z mleka, które udało się wyodrębnić na skutek wieloletnich badań naszych naukowców. Dzięki temu są wolne od zanieczyszczeń, zawierają najważniejsze białka mleka i są łatwo przyswajalne przez włosy.
Ale co właściwie dają włosom naturalne proteiny mleka? Kosmetyki z ich wykorzystaniem dbają o kondycję włosów poprzez ich odpowiednie nawilżenie, wygładzenie i regenerację. Z drugiej strony nie obciążają ich i pozytywnie wpływają na ich wygląd – zwiększając połysk, ułatwiając rozczesywanie i poprawiając ogólną sprężystość. Wiemy też, że nie każde włosy są takie same, dlatego przygotowaliśmy specjalne warianty dla włosów cienkich, normalnych i grubych.
Co o tym sądzicie?
Naszym celem jest dostarczanie produktów, które będą spełniać Wasze oczekiwania i dawać Wam radość i zadowolenie, poprawiając wygląd i ułatwiając codzienną pielęgnację. Nowa seria Hairmilk to naszym zdaniem kolejny krok do pięknych włosów dla każdego.
Jednak najważniejsza jest dla nas Wasza opinia, więc chcemy Was poprosić o przetestowanie naszego nowego produktu – swój zestaw możecie otrzymać wypełniając formularz na naszej stronie.