Najnowszy film Marvela, Deadpool, zarobił podczas pierwszych 10 dni wyświetlania w USA około 240 milionów dolarów, a za oceanem ponad 250. Od samego początku uwagę fanów zwracała pomysłowa kampania marketingowa, która nie skończyła się wraz z premierą filmu.
Spis treści
Czy Deadpool dostanie Oscara? Na pewno zasłużył!
Ryan Reynolds i specjaliści od reklamy prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach na promocję Deadpoola – co jakiś czas możemy oglądać nowe filmiki z udziałem marvelowskiego antybohatera. Warto zobaczyć na przykład, jak Deadpool wybiera sobie partnera do kolejnego filmu:
Zobacz również: Zobacz genialne plakaty promujące film „Deadpool”!
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=Udmek2zsURo[/embedyt]
Wczoraj Ryan Reynolds wstawił na Twittera post, w którym zapytał, czy jest już za późno na kampanię mającą doprowadzić do wpisania Deadpoola na listę filmów poddawanych głosowaniu. Mamy tam też figurkę Deadpoola a’la Oskar i spis kategorii, w których film powinien być nominowany.
Only a few hours left for Oscar voting. Too late for a write-in campaign for an ineligible movie? pic.twitter.com/kR4nrRrULv
— Ryan Reynolds (@VancityReynolds) February 23, 2016
Będzie sequel
Ogromny sukces Deadpoola przełożył się na podjęcie błyskawicznej decyzji o kręceniu sequela. Obecnie powstaje już scenariusz, a ponieważ pierwszy film powstał dość szybko, to raczej nie będziemy długo na niego czekać. A przynajmniej mamy taką nadzieję.
Tymczasem możecie jeszcze obejrzeć filmik, na którym Deadpool udziela paru ważnych porad dotyczących rozwiązywania problemów osobistych:
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=tjgzvWCOFL0[/embedyt]
(źródło: cinemablend.com, nme.com)