Launch nowej linii produktów marki Kupiec: fit dań lunchowych typu instant
Dania lunchowe Kupiec to alternatywa dla popularnych posiłków w 5 minut skierowana do ludzi, którzy dbają o swoje zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia.
W naszej kampanii, towarzyszącej pojawieniu się produktu na rynku, staraliśmy się wyeksponować przewagę produktów lunchowych marki Kupiec nad konkurencją: przede wszystkim ich zdrowy i naturalny skład przy jednoczesnej wygodzie i świetnym smaku.
Cele
Nadrzędnym celem kampanii było zbudowanie kontekstowo osadzonej świadomości nowego produktu fit: dań lunchowych marki Kupiec.
W kampanii skupiliśmy się na przygotowaniu i dystrybucji angażujących materiałów kontekstowych. Dzięki nim udało się nam wygenerować szeroki i precyzyjnie targetowany zasięg oraz gwarantowaną liczbę przejść odbiorców tekstów na bloga marki Kupiec oraz jego sklep internetowy.
5 art.
– ilość artykułów przygotowanych na potrzeby kampanii
700 tys.
całkowity zasięg kampanii
Realizacja
W ramach dystrybucji skupiającej się na platformie Blaber.pl oraz kanałach własnych blogerów przygotowaliśmy 4 materiały osadzone w różnorodnych kontekstach. Przygotowane przez nas teksty wpisały się w tematykę outdoor-campingu, jedzenia w pracy, zdrowego gotowania i filozofii work-life balance.
Komunikaty wpisujące się w poszczególne segmenty grupy docelowej trafiły bezpośrednio do osób zainteresowanych godzeniem zdrowego i wygodnego odżywania z wymagającym, aktywnym trybem życia.
Artykuł nt. work-life balance
Artykuł nt. zdrowej energii
Artykuł nt. diety w pracy
Artykuł nt. diety na wakacjach
Wyniki
Po starannym, konsultowanym z Klientem, przygotowaniu materiałów tekstowych, skupiliśmy się na dostarczeniu konkretnych wskaźników mediowych. Dzięki performancowej metodologii i optymalizacji materiałów w trakcie dystrybucji udało się nam zrealizować:
– 8 tys. skutecznych przejść z materiałów kampanijnych na stronę Klienta
– 93,5 tys. wyświetleń tekstów kampanijnych
– 720 tys. zasięgu całkowitego kampanii