Amerykańska marka bielizny zbiera pochwały ze świata mody i nie tylko za zrewolucjonizowanie marketingu w swojej najnowszej kampanii reklamowej. Marka zdecydowała się zaangażować do projektu modelkę o naturalnych, okrągłych kształtach.
Kampania marki #AerieREAL (tłum. Aerie Prawdziwe) ukazuje prawdziwe kobiety i prawdziwe ciała bez użycia Photoshopu. Reklama marki pt. The Real You Is Sexy (tłum. Prawdziwa Ty jest seksowna) z modelką Barbie Ferreira w roli głównej, stara się wzmacniać pozytywne odbieranie własnego ciała przez „kochanie prawdziwej siebie”.
Spis treści
Barbie Ferreira modelka plus size
Marka zdecydowała się zaprosić do udziału w kampanii właśnie Barbie Ferreira dlatego, że „nie ma nic do ukrycia, jest silna i piękna- obejmuje prawdziwą siebie, a to jest przesłanie Aerie Real.”
Wideo pokazuje Ferreira w różowym bikini, która mówi o tym, że należy akceptować siebie jakim się jest. „Jestem nieprzepraszająco sobą, nie ważne jaką kto ma opinie.” mówi modelka w reklamie. „Bycie niewyretuszowaną na zdjęciach jest czymś bardzo ważnym dla mnie- ludzie widzą mnie taką jaką jestem, bez wyobrażania sobie jak moje ciało powinno wyglądać.”
Zobacz również: Modelka z brodą przyćmiła pokaz biżuterii podczas Royal Fashion Day
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=ZLFPM53mKm0[/embedyt]
Modelka, zarówno jak i kampania Aerie spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem i zostały pochwalone na szeroką skalę w mediach społecznościowych:
„wykonali krok w dobrym kierunku ze swoją najnowszą kampanią”
.@AEO just took a step in the right direction with their new #AerieReal campaign. https://t.co/ayl1ur1JZY pic.twitter.com/nm7VoHdm6b
— attn (@attn) January 26, 2016
„#AerieREAL jest inspirujące, szanuję ich przesłanie i zdolność wytrwania w nim.”
„kocham, kocham najnowszą kampanię @aerie #aeriereal z udziałem Barbie Ferreira”
love love loving the new @aerie #aeriereal campaign featuring Barbie Ferreira https://t.co/ohYIikx7Uu via @nylonmag
— ban.do (@shopbando) January 25, 2016
„#aerieREAL Zacznę kupować w #aerie tylko za to, że reprezentują prawdziwe, niewyretuszowane kobiety.”
W 2014 amerykańska marka wydała oświadczenie, w którym zobowiązała się do tego, że nie będzie retuszować kobiet w reklamach swoich produktów. Firma chce pokazywać wszystko, wliczając znamiona i tatuaże. Według Buisiness Insider, sprzedaż Aerie wzrosła o 18% w drugiej połowie 2015 roku, w porównaniu do 3% wzrostu Victoria’s Secret.
(źródło: independent.co.uk, refinery29.com)