Kluby fitness Equinox są siecią w Stanach Zjednoczonych i są znane ze swoich odważnych kampanii reklamowych wypuszczanych w okresie Nowego Roku, w tym roku nie jest inaczej. Kampania tej marki 2016 roku podobna w stylu do prowokacyjnej i przekonującej kampanii 2015 roku, stanowi nadrzędny temat: zaangażowanie.
„Equinox mówi o zaangażowaniu, mamy obsesję na tym punkcie, stawiamy wyzwanie naszym członkom, aby wiedzieli, kim są i czego chcą„, powiedział Carlos Becil, dyrektor marketingu Equinox. Marka zwerbowała sławnego fotografa mody Stevena Kleina dla swojego projektu, który zajmuje społecznie kilka istotnych kwestii w tym aktywizm, seksualność, styl życia i prawa kobiet.
Reklama Equinox 2016 jest częścią kampanii o nazwie „Zobowiąż się do czegoś”. Jest to zbiór siedmiu odważnych zdjęć fotografa Stevena Kleina. Według komunikatu prasowego z Nowego Jorku sieci klubów fitness, „Każdy z siedmiu obrazów opowiada inną historię o zaangażowaniu”. Wszystkie obrazy są mocnym wyrazem podjęcia świadomego działania i wyzwolenia. Kampanie tego typu budzą kontrowersje, ale takie właśnie mają być. Muszą trafić do odbiorcy, zwrócić jego uwagę w konkretny sposób. Equinox naprawdę ma na siebie pomysł, każdy ich projekt przynosi sensacje
Zobacz również: 19 niesamowicie kreatywnych reklam z ulic całego świata
Zobacz również: 9 najlepszych reklam Coca-Coli, które podbiły serca widzów
(źródło: huffingtonpost.com, popsugar.com)