Chyba wszyscy jesteśmy świadomi, jakie zagrożenia dla zdrowia stwarzają nam osoby, które są palaczami. Choć może nie zawsze zwracamy na to uwagę, badania jednoznacznie wskazują, że palenie bierne jest równie niebezpieczne, co świadome sięganie po papierosa. Niedawno powstała jednak genialna kampania, która ma zniechęcić młodych ludzi do sięgania po tytoń. A dlaczego genialna? Bo wykorzystuje viralowe filmy z kotami, które lubi każdy!

giphy.com
Przeglądając codziennie strony internetowe, trudno nie natknąć się każdego dnia choć na jeden filmik, gif czy zdjęcie z udziałem kotów w roli głównej, którymi chcemy się podzielić z naszymi współpracownikami, przyjaciółmi i rodziną. Za to raczej niewiele osób przepada za poważnymi reklamami próbującymi edukować ludzi na temat zagrożeń zdrowotnych jakie na nich czyhają. Dlatego przedstawiciele z Truth – znanej amerykańskiej kampanii antynikotynowej, wpadli na przewrotny pomysł, aby w lżejszy sposób zasugerować osobom z pokolenia Internetu, jakie zagrożenia wiążą się z biernym paleniem.

giphy.com
Tak powstał #Catmaggedon, czyli filmik, w którym przy pomocy viralowych klipów z kotami pomysłodawcy projektu w dość zabawny sposób próbują uzmysłowić młodzieży niezwykle istotną informację: koty, które mają palących właścicieli, są dwukrotnie bardziej narażone na zachorowalność na raka. A jeśli nie będzie kotów, nie będzie viralowych wideo, które tak nas bawią.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=tLtschJxRy8[/embedyt]
Teraz i ty możesz zapobiec Catmageddonowi!
(źródło: rrune.com, konbini.com)