To była jedna z tych kampanii, które lubimy najbardziej – krótka, konkretna i co najważniejsze, skuteczna. Nasze działania trwały siedem dni i miały na celu promocję walentynkowej akcji marki Pandora.
CELE
Głównym celem tej kampanii było wzbudzenie zainteresowania walentynkową promocją marki Pandora – działania i materiały optymalizowaliśmy pod efekt sprzedażowy.
REALIZACJA
Tygodniowe działania dla Pandory realizowaliśmy przy pomocy czterech materiałów – w tym jednego quizu. Dużą rolę w kampanii odegrał odpowiedni dobór autorek tekstów. Znalazły się wśród nich blogerki, Karolina Gierdziejewska (www.pasjekaroliny.pl) oraz Martyna Babiś (www.tinaha.pl) – obydwie stworzyły treści rekomendacyjne, które następnie umieściliśmy na dedykowanym marce, brandblogu, na serwisie blaber.pl.
WYNIKI
Tygodniową kampanię natywną dla marki Pandora, zakończyliśmy z wynikiem ponad 15 000 udanych sesji na stronę wskazaną przez Klienta.