Pandora | Blaber

Pandora

by Andrzej Kłudkiewicz

To była jedna z tych kampanii, które lubimy najbardziej – krótka, konkretna i co najważniejsze, skuteczna. Nasze działania trwały siedem dni i miały na celu promocję walentynkowej akcji marki Pandora.

CELE

Głównym celem tej kampanii było wzbudzenie zainteresowania walentynkową promocją marki Pandora – działania i materiały optymalizowaliśmy pod efekt sprzedażowy.

REALIZACJA

Tygodniowe działania dla Pandory realizowaliśmy przy pomocy czterech materiałów – w tym jednego quizu. Dużą rolę w kampanii odegrał odpowiedni dobór autorek tekstów. Znalazły się wśród nich blogerki, Karolina Gierdziejewska (www.pasjekaroliny.pl) oraz Martyna Babiś (www.tinaha.pl) – obydwie stworzyły treści rekomendacyjne, które następnie umieściliśmy na dedykowanym marce, brandblogu, na serwisie blaber.pl.

WYNIKI

Tygodniową kampanię natywną dla marki Pandora, zakończyliśmy z wynikiem ponad 15 000 udanych sesji na stronę wskazaną przez Klienta.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close