| Blaber

Launch kampanii dla innowacyjnego serwisu obsługowego Mój Tauron dostawcy energii: marki Tauron

 

W naszej kampanii skupiliśmy się na przedstawieniu produktu „Mój TAURON” jako przykładu zastosowania idei mobilności i smart living w dziedzinie, która nie jest zwykle z nimi kojarzona: energetyce. Pokazaliśmy platformę jako sposób, w jaki każdy odbiorca prądu, może uczynić korzystanie z usług dostawcy energii maksymalnie wygodnym.

Kluczową funkcjonalnością platformy była dla nas jego mobilność (dostępność z każdego urządzenia), oraz możliwość płatności i podania stanu licznika online – co stanowi istotną przewagę wobec konkurencji. W naszych materiałach skorzystaliśmy utrwalonego wśród odbiorców marki nacechowania: lidera innowacji w swojej branży.

Cele

Kampania miała za zadanie zbudowanie świadomości produktu – wygodnego serwisu, w którym można płacić za prąd i gaz, podawać stan liczników i gromadzić faktury w jednym miejscu – i przekierowanie ruchu z materiałów kampanijnych na stronę serwisu.

3 art.
produktowe

4 art.
kontekstowe

1,9 mln
zasięg kampanii

Realizacja

W kampanii wykorzystaliśmy wyłącznie formaty natywne: materiały tekstowe w przestrzeni multibloga blaber.pl i wybranych blogerów oraz posty w social media. Podzieliliśmy materiałów na kontekstowe – dominujące w kampanii – pokazujące Mój TAURON w perspektywie wygodnych rozwiązań na prowadzenie domowego budżetu i smart living, oraz czysto produktowe, pokazujące platformę w kontekście innowacyjnych praktyk w branży energetycznej.

Łącznie przygotowaliśmy 7 materiałów tekstowych, pokazujących problematykę korzystania z energii w zróżnicowanych kontekstach, docierających do różnych grup odbiorców: małych przedsiębiorców, gospodyń domu, samodzielnych singli czy fanów nowoczesnych technologii.

 

Kontekst biznesowy

Kontekst domowy

Kontekst lifestylowy

Kontekst technologiczny

Wyniki

Jak zawsze oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o realizację gwarancji liczbowych. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym etapie dystrybucji, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:

  • Kampania objęła swoim zasięgiem 1,92 mln odbiorców z grupy celu
  • Materiały wygenerowały łącznie 21 tysięcy odwiedzin na stronie produktowej
  • 2:13 minuty – średnio tyle czasu czytelniczka spędziła na na materiale
  • Materiały we wszystkich kanałach uzyskały blisko 663 tysięcy odsłon

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close