Launch kampanii dla innowacyjnego serwisu obsługowego Mój Tauron dostawcy energii: marki Tauron
W naszej kampanii skupiliśmy się na przedstawieniu produktu „Mój TAURON” jako przykładu zastosowania idei mobilności i smart living w dziedzinie, która nie jest zwykle z nimi kojarzona: energetyce. Pokazaliśmy platformę jako sposób, w jaki każdy odbiorca prądu, może uczynić korzystanie z usług dostawcy energii maksymalnie wygodnym.
Kluczową funkcjonalnością platformy była dla nas jego mobilność (dostępność z każdego urządzenia), oraz możliwość płatności i podania stanu licznika online – co stanowi istotną przewagę wobec konkurencji. W naszych materiałach skorzystaliśmy utrwalonego wśród odbiorców marki nacechowania: lidera innowacji w swojej branży.
Cele
Kampania miała za zadanie zbudowanie świadomości produktu – wygodnego serwisu, w którym można płacić za prąd i gaz, podawać stan liczników i gromadzić faktury w jednym miejscu – i przekierowanie ruchu z materiałów kampanijnych na stronę serwisu.
3 art.
produktowe
4 art.
kontekstowe
1,9 mln
zasięg kampanii
Realizacja
W kampanii wykorzystaliśmy wyłącznie formaty natywne: materiały tekstowe w przestrzeni multibloga blaber.pl i wybranych blogerów oraz posty w social media. Podzieliliśmy materiałów na kontekstowe – dominujące w kampanii – pokazujące Mój TAURON w perspektywie wygodnych rozwiązań na prowadzenie domowego budżetu i smart living, oraz czysto produktowe, pokazujące platformę w kontekście innowacyjnych praktyk w branży energetycznej.
Łącznie przygotowaliśmy 7 materiałów tekstowych, pokazujących problematykę korzystania z energii w zróżnicowanych kontekstach, docierających do różnych grup odbiorców: małych przedsiębiorców, gospodyń domu, samodzielnych singli czy fanów nowoczesnych technologii.
Kontekst biznesowy
Kontekst domowy
Kontekst lifestylowy
Kontekst technologiczny
Wyniki
Jak zawsze oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o realizację gwarancji liczbowych. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym etapie dystrybucji, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:
- Kampania objęła swoim zasięgiem 1,92 mln odbiorców z grupy celu
- Materiały wygenerowały łącznie 21 tysięcy odwiedzin na stronie produktowej
- 2:13 minuty – średnio tyle czasu czytelniczka spędziła na na materiale
- Materiały we wszystkich kanałach uzyskały blisko 663 tysięcy odsłon