UPC Biznes - Blaber

UPC Biznes

przez Aleksandra Kmieciak
UPC Biznes

UPC Biznes – kampania wizerunkowa nastawiona na zaangażowanie odbiorców

Jeden z największych polskich dostawców Internetu – firma UPC – postanowił dotrzeć do klienta biznesowego, poszerzając swoją ofertę o usługi dedykowane firmom i przedsiębiorcom. W opcji UPC Biznes, znalazły się zatem wyjątkowo atrakcyjne pod względem cenowym pakiety, które gwarantują klientom nie tylko bardzo szybki Internet, ale i dodatkowe usługi (takie jak gwarancja SLA czy możliwość rozwiązania umowy bez konsekwencji w ciągu pierwszych 60 dni testowania usługi), stanowiące jednocześnie element mocno wyróżniający ofertę na rynku.

Prowadzona przez nas kampania trwała w sumie cztery miesiące (od czerwca do września 2018) i była podzielona na trzy części. W ostatniej odsłonie – na prośbę Klienta, który wprowadzał w tym czasie zupełnie nową usługę dla użytkowników UPC Biznes zamieszkujących na terenie Warszawy – zmieniliśmy nieco tematykę materiałów i stworzyliśmy dwa artykuły na temat “Kosmicznej prędkości dla Twojego biznesu”.

Cele

Prowadzona kampania miała cel stricte wizerunkowy. Jej głównym założeniem było zbudowanie świadomości marki w przestrzeni klienta biznesowego oraz wywołanie zainteresowanie nowymi rodzajami usług, poprzez zwrócenie ich uwagi na elementy wyróżniające UPC Biznes na tle innych marek oferujących podobną usługę.

Naszym celem było także wywołanie zaangażowania odbiorców. Zgodnie z założeniami kampanii – i według raportów Brand24 – ilość wzmianek wzrastała stopniowo w każdym kolejnym miesiącu naszych działań.

9 art.
– ilość artykułów użytych na potrzeby kampanii

1 382 142
zasięg kampanii

3 minuty 25 sekund
średni czas na artykule

Realizacja

Kampania dla UPC Biznes podzielona została na 3 miesiące. Naszym celem było przygotowanie i dystrybucja angażującego contentu, o charakterze kontekstowym i produktowym. Zgodnie z tym założeniem, w pierwszym miesiącu stworzyliśmy w sumie 4 artykuły (wszystkie napisali współpracujący z nami blogerzy), w drugim 3 teksty (jak wyżej), a w trzecim 2 (również napisane przez autorów z naszej bazy). Materiały publikowaliśmy zarówno na platformie contentowej Blaber.pl, jak i na pięciu platformach influencerów (z czego na dwóch po dwa razy) oraz w serwisie Facebook.

Artykuł kontekstowy

Artykuł kontekstowy

Artykuł kontekstowy

Artykuł kontekstowy

Artykuł kontekstowy

Artykuł produktowy

Dlaczego warto wybierać firmy, które troszczą się o Klienta?

Artykuł produktowy

Artykuł kontekstowy

Wyniki

Jednym z elementów naszej oferty, są tzw. gwarancje mediowe. Oprócz przygotowania angażujących materiałów, postaraliśmy się o ich  realizację. Dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym jej etapie, nasz content wzbudził duże zainteresowanie w internecie. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:

    • Kampania objęła swoim zasięgiem 1 382 142 odbiorców z grupy celu
    • Materiały wygenerowały łącznie 11 109 odwiedzin na stronie produktowej
    • Łącznie odnotowaliśmy 471 031 odsłon wszystkich materiałów
    • 3:25 minuty – średnio tyle czasu czytelnick spędził na na materiale