| Blaber

Launch nowej marki na polskim rynku innowacyjnych kosmetyków do włosów

Vitality’s Espresso to balsam koloryzujący i regenerujący, który ożywia kolor w ciągu 2 minut, gwarantując jego intensywność.

Cele

Głównym założeniem kampanii było zbudowanie świadomości i wywołanie zainteresowania nowym produktem do pielęgnacji włosów oraz wzmocnienie pozycji marki w segmencie Hair Care.

Naszym celem było przygotowanie i dystrybucja angażujących formatów. Następnie w ich pomocą zbudowanie zasięgu, konkretnej liczby odsłon dedykowanych marce treści oraz przekierowań czytelnika na karty produktu w sklepie internetowym sieci Rossmann. 

6 art.
– opracowanych przez nasze blogerki

Quiz
dla czytelniczek sekcji Beauty

1,3 mln
zasięg kampanii

Realizacja

W ramach wielokanałowej dystrybucji Rich Content przygotowaliśmy 6 różnorodnych materiałów. Każdy z nich dostosowany do naturalnego środowiska  odbiorców i preferencji użytkowników różnych kanałów – bardziej rozbudowane treści edukacyjne w przestrzeniach blogerek, angażujące posty na Instagramie, Short Videos na Facebook.  Dobrze dopasowany komunikat od marki trafił bezpośrednio do użytkowniczek z grupy celu, skupionej wokół tematyki pielęgnacji włosów oraz osób szukających nowej formy odżywienia koloru i regeneracji.

Artykuł edukacyjny

Quiz

Artykuł kontekstowy

Dedykowane Short Video

Obecność w social media

Wyniki

Nie tylko przygotowaliśmy autorskie treści o nowej marce i produktach, ale zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych. Dodatkową wartością dla klienta były badania konsumentów nowej marki i rekomendacje doprecyzowujące pożądaną grupę celową. Dzięki materiałom i unikalnemu podejściu w ich dystrybucji, nasz content wygenerował duże zainteresowanie w mediach społecznościowych i przestrzeni naszych blogerek.

  • przygotowane materiały wygenerowały ponad 16 420  odsłon
  • każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował różne warianty z gamy produktów
  • zasięg całej kampanii wyniósł ponad 1,3 miliona odbiorców,
  • przeciętna wizyta na artykule wyniosła ponad 2,5 minuty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close