Kampania wizerunkowo-edukacyjna promująca wyrób medyczny wspomagający leczenie zapalenia pęcherza moczowego oraz zapobiegający jego powrotom, Femannose®N.
CELE
Celem naszych działań było zaprezentowanie grupie docelowej nowości na rynku farmaceutycznym, wyrobu medycznego Femannose®N – naturalnego preparatu, który nie tylko wspomaga leczenie zapalenia pęcherza moczowego, ale i skutecznie zapobiega jego nawrotom.
Poprzez marketingowy content i jego efektywną dystrybucję oraz optymalizację procesu, chcieliśmy wzbudzić zainteresowanie odbiorców produktem oraz wywołać ich zaangażowanie.
REALIZACJA
W ramach naszych działań, przygotowaliśmy pięć materiałów, w tym dwa z wykorzystaniem dedykowanych marce, infografik. Każdy ze stworzonych przez nas tekstów, poruszał ważne zagadnienie związane z opisywanym produktem. Pisaliśmy o bezpieczeństwie oraz skuteczności stosowania Femannose®N, podkreślaliśmy naturalny skład preparatu, przedstawiliśmy Femannose®N jako nowoczesną alternatywę dla tradycyjnych środków wspomagających leczenie nawrotowego zapalenia pęcherza.
Jednym z elementów realizacji kampanii, było także stworzenie brandbloga marki: https://blaber.pl/marki/femannose/. Czyli miejsca na linklogu Blaber.pl, które połączyło różnorodny, opublikowany w ramach naszych działań, content. Brandblog umożliwia odbiorcy przeklikanie się pomiędzy materiałami publikowanymi podczas kampanii w różnych przestrzeniach. Po zakończeniu działań, nie usuwamy go. Istnieje możliwość uzupełniania brandbloga o kolejne treści.
Infografika
Infografika
WYNIKI
Jednym z elementów naszej oferty, są tzw. gwarancje mediowe. Wykorzystany w kampanii content, na każdym etapie był optymalizowany pod cele. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:
- Materiały wygenerowały łącznie 16 164 odwiedzin na stronach produktowych
- Łącznie odnotowaliśmy 55 090 odsłon wszystkich materiałów
- 01:33 min. – średnio tyle czasu czytelnik spędził na na materiale