Dzieci znanych łatwiej odnajdują się w modzie lub w kampaniach produktów do pielęgnacji urody. Córka Madonny, 19-letnia Lourdes Leon została właśnie twarzą kampanii perfum… Stelli McCartney, córki byłego Beatlesa Paula.
Podczas gdy jej matka, Madonna, wciąż króluje na scenie, Lourdes Leon myśli o tym, by pójść na studia, mówi, że chce być normalną nastolatką. Jednak jest córką znanej matki. Czy to wpłynęło na wybór projektantki, która poszukiwała nowej, nastoletniej twarzy?
Sama projektantka Stella McCartney ogłosiła swój wybór na Instagramie. Pierwsza fotografia miała zaskoczyć: Stella pokazała najpierw tylko rękę nastolatki z wytatuowanymi na nich napisami „mama” i „tato”. A podpis brzmiał: „Zgadnij, kto?”. Oczekiwanie na odpowiedź nie trwało długo, kilka godzin później projektantka pokazała na zdjęciach swą nową modelkę. Twarzą perfum „Pop” zostaje więc Lourdes, nastolatka w rozjaśnionych włosach w odcieniu fioletu i o twarzy pozbawionej makijażu. Czy taki wizerunek znajdzie swoje miejsce w świecie urody?
„Jest rzeczą oczywistą, że Stella McCartney niczym Pigmalion otworzy swej protegowanej drzwi do świata kariery” – można przeczytać w komentarzach pod najnowszymi zdjęciami Lourdes. (PAP Life)