Największy polski przewoźnik – LOT Polish Airlines – powierzył nam przeprowadzenie działań, które miały kilka równoległych celów. Należało do nich poinformowanie klientów o wznowieniu lotów zagranicznych, promocja oferty wakacyjnej (#LotNaWakacje) oraz możliwości kupna biletu w ramach taryfy Flex Plus, a także przybliżenie klientom nowych zasad bezpieczeństwa obowiązujących na lotniskach i w samolotach LOT-u, a także (#BezpiecznyLOT).
CELE
To była kampania zarówno wizerunkowo-informacyjna, jak i sprzedażowa. Informowaliśmy potencjalnych klientów o wznowieniu połączeń międzynarodowych i o nowych zasadach bezpieczeństwa na lotniskach i w samolotach, ale także zachęcaliśmy ich do skorzystania z wakacyjnej, bardzo korzystnej oferty lotów oraz kupna biletów w ramach wyjątkowo bezpiecznej taryfy Flex Plus.
Najtrudniejszym celem tej kampanii było zdobycie zaufania pasażerów do lotów samolotem w dobie pandemii, przy jednoczesnej realizacji celu nadrzędnego – sprzedaży biletów na okres wakacyjny.
Jednym z założeń kampanii była współpraca z wybranymi blogerami podróżniczymi, którzy poprzez swoją rekomendację wspierali wiarygodność naszej komunikacji.
REALIZACJA
W ramach naszych działań, przygotowaliśmy cztery materiały – w tym jedną infografikę. Część z nich powstała we współpracy z wybranymi i zaakceptowanymi przez Klienta, blogerami podróżniczymi. Wszystkie treści opublikowaliśmy na mulitblogu Blaber.pl – w dedykowanej marce przestrzeni: na jej własnym brandblogu (do obejrzenia tutaj). Linki do wpisów udostępnione zostały w kanałach social (głównie w serwisie Facebook) – zarówno blaber.pl, jak i współpracujących z nami blogerów.
WYNIKI
- Materiały wygenerowały łącznie 21 343 odwiedzin na stronach produktowych
- Łącznie odnotowaliśmy 164 791 odsłon wszystkich materiałów
- 02:01 min. – średnio tyle czasu czytelnik spędził na na materiale