LOT Polish Airlines | Blaber

LOT Polish Airlines

by Anton Pietrowski

Największy polski przewoźnik – LOT Polish Airlines – powierzył nam przeprowadzenie działań, które miały kilka równoległych celów. Należało do nich poinformowanie klientów o wznowieniu lotów zagranicznych, promocja oferty wakacyjnej (#LotNaWakacje) oraz możliwości kupna biletu w ramach taryfy Flex Plus, a także  przybliżenie klientom nowych zasad bezpieczeństwa obowiązujących na lotniskach i w samolotach LOT-u, a także  (#BezpiecznyLOT).

CELE

To była kampania zarówno wizerunkowo-informacyjna, jak i sprzedażowa. Informowaliśmy potencjalnych klientów o wznowieniu połączeń międzynarodowych i o nowych zasadach bezpieczeństwa na lotniskach i w samolotach, ale także zachęcaliśmy ich do skorzystania z wakacyjnej, bardzo korzystnej oferty lotów oraz kupna biletów w ramach wyjątkowo bezpiecznej taryfy Flex Plus. 

Najtrudniejszym celem tej kampanii było zdobycie zaufania pasażerów do lotów samolotem w dobie pandemii, przy jednoczesnej realizacji celu nadrzędnego – sprzedaży biletów na okres wakacyjny. 

Jednym z założeń kampanii była współpraca z wybranymi blogerami podróżniczymi, którzy poprzez swoją rekomendację wspierali wiarygodność naszej komunikacji.

REALIZACJA

W ramach naszych działań, przygotowaliśmy cztery materiały – w tym jedną infografikę. Część z nich powstała we współpracy z wybranymi i zaakceptowanymi przez Klienta, blogerami podróżniczymi. Wszystkie treści opublikowaliśmy na mulitblogu Blaber.pl – w dedykowanej marce przestrzeni: na jej własnym brandblogu (do obejrzenia tutaj). Linki do wpisów udostępnione zostały w kanałach social (głównie w serwisie Facebook) – zarówno blaber.pl, jak i współpracujących z nami blogerów.

WYNIKI

Jednym z elementów naszej oferty, są tzw. gwarancje mediowe. Wykorzystany w kampanii content, na każdym etapie był optymalizowany pod cele. Wyniki kampanii są potwierdzeniem naszych założeń:

    • Kampania objęła swoim zasięgiem 395 648 odbiorców z grupy celu
    • Materiały wygenerowały łącznie 21 343 odwiedzin na stronach produktowych
    • Łącznie odnotowaliśmy 164 791 odsłon wszystkich materiałów
    • 02:01 min. – średnio tyle czasu czytelnik spędził na materiale

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close