- Blaber

Internet na kartę #Gigadaje od Virgin Mobile

Virgin Mobile to sieć komórkowa, która w Polsce dopiero od niedawna oferuje pełne plany taryfowe. Niedawno rozpoczęła ekspansję wśród ofert prepaid z najkorzystniejszą ofertą Internetu na kartę w usłudze Gigadaje.

Cele

Standardowo projekt miał być przez nas realizowany za pomocą formatów content marketingowych. Marka postawiła przed nami dwa ważne cele jakościowe – budowę świadomości pojawienia się w ofercie Virgin nowego produktu, oraz odwiedziny strony Virgin, które docelowo miały zakończyć się zakupem produktu.

Aby zrealizować te cele postanowiliśmy uwypuklić najważniejsze aspekty nowoczesnej i elastycznej wersji abonamentu grupowego. Wbrew pozorom było to całkiem sporo informacji, więc potrzebowaliśmy sposobu, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców z dopasowanym do nich komunikatem – fragmentem oferty, który przykuje ich uwagę.

5 art.
– ilość artykułów użytych na potrzeby kampanii

Quiz
różnorodne formaty contentowe

1 156 455
zasięg kampanii

Realizacja

Przygotowanie treści contentowych prezentujących produkt było jedynie początkiem generowania zaangażowania użytkowników. Rozpoczęcie dystrybucji to również start naszych szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych na treściach, linkach i postach social, mających na celu wygenerowanie jak najlepszej jakości i jak najlepiej konwertującego ruchu. Podchodząc do każdego z projektów mamy zawsze świadomość, że naszym celem nie jest wygenerowanie po prostu odsłon na stronie klienta. Naszym celem jest sprowadzenie tam zaangażowanego i odpowiednio wyselekcjonowanego użytkownika, będącego w grupie celu kampanii.

Podejście produktowe

Quiz

Podejście kontekstowe

Podejście viralowe

Obecność w social media

Wyniki

Oprócz przygotowania odpowiednich treści, zadbaliśmy też o realizację wskaźników mediowych i dotarcie do odpowiedniej grupy celu. Dzięki temu nasze działania wygenerowały duże zainteresowanie w mediach społecznościowych, a także na samym serwisie blaber.pl.

  • Przygotowane materiały wygenerowały ponad 40 704 odsłony,
  • każdy z filmów, artykułów i quizów w unikalny sposób prezentował nową ofertę grupową,
  • zasięg całej kampanii wyniósł ponad 1 milion odbiorców,
  • przeciętna wizyta na artykule trwała ponad 3 minuty.