Nie da się nie zauważyć, że popularność pracy hybrydowej wprowadziła pewne rozluźnienie w biznesowym dress code. Krępujące koszule i dopasowane garsonki wylądowały na dnie szafy, ustępując miejsca wygodnym dresom. W końcu praca z domu rządzi się innymi prawami, ma być wygodnie! Ale… czy to oznacza, że wizerunek w biznesie przestał być ważny?
Na to pytanie odpowiada nasza ekspertka od biznesu – Angelika Chimkowska, która już niejednej marce pomaga wybić się w oceanie mniejszych i większych przedsiębiorstw. Swoją wiedzą dzieli się na kanale YouTube i blogu w cyklu “Silna Marka”.
Najnowszy wpis Angeliki to właśnie zagadnienie wizerunku w biznesie. To w jaki sposób prezentuje się nasza marka, także osobista, wpływa na postrzeganie jej przez inne osoby, a w szczególności potencjalnych klientów. Warto o tym pamiętać logując się na call’a.
Czy to oznacza, że biała koszula otworzy drzwi do każdej współpracy? Nie do końca. Wizerunek w biznesie to zdecydowanie bardziej skomplikowane zagadnienie, niż tylko “ubierz się dobrze”. To element szerszego przekazu marki. Ważne jest nie tylko ubranie, ale także jego kolor, dodatki, krój… Wszystkie te elementy budzą różne emocje i nie zawsze stworzą wizerunek, którego szuka potencjalny klient lub pracodawca.
Więc jak się ubrać, aby przekazać dokładnie to, co chcemy? Po odpowiedź zapraszamy na bloga Angeliki: chimkowska.com