IPOS - Blaber

IPOS

przez Andrzej Kłudkiewicz

Pod koniec 2019 roku zrealizowaliśmy kampanię marki IPOS, która rozpoczęła sprzedaż unikalnego kasoterminala.

CELE

Wyzwanie jakie postawił przed nami Klient polegało na dotarciu poprzez content do osób prowadzących działalność w branży spożywczej oraz do właścicieli warsztatów samochodowych.

REALIZACJA

Cel zrealizowaliśmy poprzez tematykę treści, dopasowane tematyczne miejsca publikacji oraz odpowiedni dobór autorów, którzy znakomicie rozumieją grupę celową. Nasze artykuły pojawiły się między innymi na stronach autoespert.pl, mambiznes.pl oraz w miejscu dedykowanym kampanii – na brandblogu blaber.pl.

W ramach kampanii powstało w sumie 8 materiałów – w tym jedna infografika.

BRANDBLOG

Wszystkie materiały, które powstały w ramach kampanii (zarówno wpisy autorów naszego multibloga, jak i teksty blogerów), umieszczone zostały na brandblogu – w przestrzeni dedykowanej marce IPOS.

WYNIKI

Założeniem każdej z naszych kampanii jest realizacja określonych gwarancji mediowych. Jest to możliwe, dzięki unikalnemu podejściu do dystrybucji i optymalizacji materiałów na każdym z jej etapów.

Content stworzony w ramach kampanii IPOS przeczytało ponad 120 000 osób ze średnią prawie 2 minuty per artykuł, z czego ponad 4 000 osób przekierowaliśmy na stronę Klienta.