Przekonaj się sam jak wygląda codzienne życie niegrzecznej Barbie
Jaka mogła by żyć Barbie, gdyby żyła naprawdę? Czy jest możliwe, że w rzeczywistości także uśmiech nie znikał by z jej twarzy, a makijaż był zawsze perfekcyjny?
Fotografka – samouk,Mariel Clayton wpadła na pomysł aby ukazać codzienne życie słynnej lalki Barbie. Inscenizowaną serię zdjęć zatytułowała „Bad Barbie”. Jej obrazy są często brutalne, pełne seksu i przemocy, ale dzięki temu zdają się skłaniać do refleksji nad tym, w którą stronę zmierza zachodnie społeczeństwo konsumpcyjne. Pierwszą zainscenizowaną fotografią z użyciem Barbie był kadr, na którym widać jak słynna lalka popełnia samobójstwo, ponieważ Ken zostawia ją dla innej. W ciągu kilku następnych lat powstało mnóstwo kolejnych zdjęć z niegrzecznymi zabawkami.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.