Kilka dni temu, Ministerstwo Zdrowia zaprezentowało światu spot, którego głównym celem ma być promocja zdrowego życia i zachęcenie Polaków do prokreacji. Cel sam w sobie jest szczytny – trudno mieć co do tego wątpliwości. Kontrowersje wzbudza co innego.
Już w kilka chwil po premierze, w mediach podniosło się larum. Dostało się nie tyle myśli przewodniej całej kampanii, ile formie, w jakiej zdecydowano się zachęcić Polaków do wzięcia w niej udziału. Co wzburzyło najbardziej? Króliki! A dokładnie, jeden królik, który z pasją dzieli się tajnikami zdrowego życia oraz stawia za przykład swoją, bardzo, ale to bardzo liczną rodzinę (Ojciec miał nas 63).
Nie chcemy oceniać tego spotu, ale z chęcią poznamy Waszą opinię na jego temat. Jak myślicie, czy taka kampania ma szansę na powodzenie? Czy pieniądze, które zostały wydane na jej realizację (mówi się o kwocie 3 mln złotych), można było przeznaczyć na inne sposoby uświadamiania Polaków, co do istoty zdrowego życia i wartości, jakie niesie ze sobą prokreacja?
Zobaczcie spot!
Czekamy na Wasze opinie!