A dzisiejszy Poranny trop polecamy tym z Was, którzy na co dzień zajmują się social mediami, prowadzą własny biznes albo łączą jedno z drugim. Chcemy przybliżyć Wam temat, który jak żaden inny, rządzi w pierwszej połowie stycznia każdego Nowego Roku. Mowa o trendach i przewidywaniach względem tego, co dziać się będzie w Internecie w 2021 roku.
Mamy dla Was dwa różne wpisy. Co ciekawe, każdy z nich podchodzi do tematu z zupełnie różnej, kontrastującej ze sobą wręcz, strony. W pierwszej kolejności polecamy Wam wpis Karoliny Żyłowskiej, jednej z redaktorek serwisu SOCIALPRESS. Jego tematem są Trendy w social media na rok 2021. Autorka przewiduje między innymi zwiększenie ilości reklam w sm oraz rozwój e-commerce. Ale to nie wszystko.
W opozycji do niej, ustawił się Jacek Kłosiński, który w swoim wpisie na Instagramie udowadnia, że podążanie za trendami nie zawsze ma sens. Skąd takie podejście? Wszystko wyjaśnione jest w tych slajdach:
Które podejście jest Wam bliższe? Do jakiej grupy należycie? Czy wraz z początkiem Nowego Roku wpadacie w szał przewidywań i wertujecie kolejne strony publikujące listy top hit super trendów, czy może kompletnie nie zwracacie na to uwagi i najzwyczajniej w świecie, robicie swoje? Dajcie znać!