Spis treści
Social media – raj czy piekło?
Social media, czyli niekończący się cyrk, w którym każdy jest główną gwiazdą własnego show. Instagramowe filtry, tiktokowe trendy, YouTube’owe shorty – wszystko to składa się na pozór idealnego życia. Jednak „Dziewczyna Influencera” postanawia pokazać, że za kolorową fasadą kryją się także mroczne zakamarki. Film ukazuje historię Zosi, czyli wschodzącej gwiazdy internetu, która odkrywa, że jej chłopak, popularny YouTuber Komfi, zdradza ją. Zamiast zwyczajnego rozliczenia z przeszłością, dziewczyna decyduje się na ucieczkę i odbywa podróż życia, dołączając do elity polskich influencerów. Wybierają się na ekskluzywne kurorty na Cyprze, Ibizie, Malcie, Grecji i we Włoszech, walcząc o zasięgi i uwagę fanów. Jednak to nie jest tylko typowa opowieść o zdobywaniu lajków. W końcu kto nie chciałby być influencerem? Darmowe rzeczy, luksusowe podróże, markowe ubrania – to wszystko brzmi jak spełnienie marzeń. Obecnie większość dzieciaków o tym marzy i z uwielbieniem przygląda się swoim idolom. Ale czy naprawdę warto? Film rzuca światło na to, że bycie influencerem to nie tylko sława i łatwa kasa. Kontrakt ze sponsorem może okazać się pułapką, z której trudno się wydostać. W „Dziewczynie Influencera” pokazane jest, że życie social media to także walka o pozycję, rywalizacja, toksyczne sojusze. Tam każdy lajk ma swoją cenę.
Premiera filmu w otoczeniu celebrytów
Podczas premiery filmu na czerwonym dywanie pojawiły się znane twarze, w tym Olga Kalicka, Joanna Koroniewska, Karolina Szymczak, Mateusz Banasiuk, czy Michał Piróg. Nie zabrakło również reprezentacji ze świata internetu, w tym współwłaściciela Fame MMA Wojtka Goli czy influencerów takich jak Mrs. Lilly, Grupy 6IXTEEN, Barbary Sarah Szczypiór „Barbeliciouss”, modelki Anna Maria Olbrycht i modela Kevina Lutolf. O tym filmie głośno zrobiło się już na czerwonym dywanie, ale czy faktycznie warto go zobaczyć?
„Dziewczyna Influencera” to nie tylko film na wieczór, ale także przemyślana opowieść, która pokazuje social media od środka i ukazuje ich nieco mroczniejszą stronę. To podróż za kurtynę idealnych kadrów, filtrowanych zdjęć i lajków. Choć fabuła może wydawać się jak kolejna historia o miłości i zdradzie, to ukazuje ona także kulisy świata, w którym każdy chce być influencerem. Warto obejrzeć „Dziewczynę Influencera”, aby zastanowić się, czy cena sławy w social mediach nie jest czasem zbyt wysoka. Czy życie za filtrami naprawdę jest takie, jakie wydaje się na pierwszy rzut oka?