Volvo 2019 | Blaber

Volvo 2019

by Dorota Lipińska
volvo, volvo xc90, xc90

Założenia kampanii i jej cele

Założeniem kampanii było budowanie zaangażowania wokół marki oraz zainteresowanie odbiorców jej ofertą. Treści, powstałe w ramach kampanii koncentrowały się na:

  • Prezentacji wybranych modeli z oferty Volvo.  W dopasowanym do ich charakteru kontekście lub jako prezentacje czysto produktowe.
  • Uwypuklaniu atrybutów poszczególnych modeli marki.
  • Przekazywaniu misji marki.
  • Informowaniu (o technologiach powiązanych z ważnymi dla marki atrybutami, innowacjach, nowościach w ofercie).
  • Treściach ukierunkowanych pro-sprzedażowo (finansowanie, oferty samochodów używanych)
  • Odsyłaniu użytkownika do ciekawych treści, materiałów i wywiadów ze świata Volvo.

Realizacja

Na brandblogu, czyli w dedykowanej marce przestrzeni na naszym multiblogu opublikowaliśmy w czasie kampanii 26 materiałów, podzielonych na artykuły sprzedażowe i produktowe, których celem jest informowanie oraz inspirowanie do zakupu oraz artykuły kontekstowe, których celem jest zbudowanie zaangażowania wokół wybranej tematyki korespondującej z ważnymi wartościami marki oraz atrybutami promowanych modeli aut. Koncentrowaliśmy się następujących kontekstach:

  • Bezpieczeństwo i senstyment,
  • design i wzornictwo,
  • technologie, innowacje, ekologia.

Wyniki

96 775

odsłon treści – realizacja na poziomie 105%

23 464

przejścia na stronę marki – realizacja na poziomie 133%

ponad 400 tysięcy

zasięg kampanii

ponad 800 tysięcy

wyświetleń treści wraz z postami social

Leady

w trakcie kampanii oraz po jej zakończeniu byliśmy informowani o satysfakcjonujących wynikach również w tym zakresie.

biznes, flota volvo, volvo cars

Materiały produktowe i sprzedażowe

Syntezy treści i iFrame

Materiały kontekstowe:
technologie, innowacje i ekologia

Materiały kontekstowe:
design i wzornictwo

Materiały kontekstowe:
bezpieczeństwo i sentyment

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuacja przeglądania oznacza zgodę na ich stosowanie. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close