Biznes to nie tylko domena ekstrawertyków. Okazuje się, że introwertycy również mają parę asów w rękawie, dzięki którym świetnie odnajdują się w pracy z klientem. Oto co ich wyróżnia, zdaniem Dagmary Sobczak.
Opierając się na stereotypach, można sądzić, że dla introwertyka prowadzenie firmy to sport ekstremalny. Zdanie to często podzielają sami introwertycy i boją się “pójść na swoje”. Przez to wielu z nich latami tkwi w pracy, której nie lubi, w środowisku, do którego nie pasuje.
Dlatego Dagmara Sobczak, blogerka i posiadaczka własnej firmy postanowiła zmienić te przekonania. Sama jest introwertyczką i przeszła przez wiele miejsc pracy, by w końcu odkryć, że najlepiej czuje się mając własną działalność. A jeśli obserwujecie jej profile, wiecie, że publikuje regularnie, nawiązuje rozmaite współprace i nie chowa się za logo, a dumnie pokazuje się na zdjęciach i filmikach. Jak to robi?
Swoje know-how opisała w e-booku “Introwertyk w biznesie online”. Opierając się na własnych doświadczeniach, Dagmara radzi, jak wykorzystać atuty introwertyzmu, a czego unikać, organizując sobie pracę. W ramach promocji e-booka, Dagmara stworzyła na swoim profilu @dagmara_sobczak serię postów, w których uchyla rąbka tajemnicy odnośnie jego treści.
Można w nim znaleźć na przykład 4 cechy, dzięki którym introwertycy mogą osiągnąć sukces w biznesie online. Jeśli jesteście introwertykami, ten post może Wam pomóc dostrzec swoje mocne strony. Sprawdźcie więc, co napisała o Was Dagmara!
Wyświetl ten post na Instagramie