Wszyscy to wiemy, to takie oczywiste. Zasady i wymogi jakie panują w Twoim biurze powinny być święte. Jednak prawda jest taka, że mało kto się do nich stosuje. Sprawdź co znajduje się na liście biurowych rzeczy zakazanych.
Spis treści
1. Malowanie paznokci
Szybko, dyskretnie, podczas pracy przy biurku. Nawet jeśli nikt Cię nie widzi to na pewno czuje! Jak wytłumaczysz się z tego wszechogarniającego smrodu szczypiącego w oczy?
Zobacz również: 17 prostych sposobów na ułatwienie sobie życia

giphy.com
2. Robienie makijażu przy biurku
Niekoniecznie powinnaś chwalić się współpracownikom efektem Twojej metamorfozy. Zrób makijaż w domu i oszczędź innym tego widoku. Dokumenty upaćkane Twoim podkładem też nie wyglądają profesjonalnie.

giphy.com
3. Wynoszenie rzeczy z biura – to jest kradzież, uświadom to sobie

giphy.com
4. Jedzenie potraw o niemiłym zapachu
Brokuły, cebula, czosnek, jaja na twardo są bardzo zdrowe, ale potrafią też zatruć. Zatruć powietrze w Twoim otoczeniu i to dość mocno. Niektórzy mogą nie rozróżnić czy to zapach jedzenia czy uwalniające się gazy z Twojego siedzenia.

giphy.com

giphy.com
5. Kac lub lekkie upojenie alkoholowe – odpada!
Wokół Ciebie roztacza się zapach fajek i alkoholu jak z pobliskiej meliny, nawet jeśli Ty tego nie czujesz, uwierz czują to inni. Poza tym praca na kacu jest tak efektywna jak malowanie paznokci w rękawicach bokserskich.

„Rano umierałem, następnie umarłem, teraz jestem martwy”/giphy.com

„Nie jestem pijana!”/giphy.com
6. Plotkowanie
Jest to bardzo zły nawyk. Jeśli nie przekazujesz wiadomości z portali i telewizji o tematyce informacyjnej po prostu oszczędź sobie. Plotka potrafi zniszczyć karierę i psuje atmosferę w zespole. Nikogo nie powinny obchodzić informacje z życia prywatnego innych osób lub też Twoje spostrzeżenia na temat innych. Zachowaj to dla siebie. Plotka ma to do siebie, że rośnie w siłe i wraca szybciej niż możesz to sobie wyobrazić!

„Musisz przestać rozpowiadać życiowe plotki na mój temat”/giphy.com
7. Bycie nieświeżym
Czasy hipisów minęły bezpowrotnie. Mycie zębów i włosów to podstawa. To samo tyczy sie ubrań. Zakładanie trzeci raz z rzędu tej samej koszuli nie jest miłe dla otoczenia. Nikogo nie przekona tłumaczenie, że przecież tak bardzo nie śmierdzi.

giphy.com
8. Nadużywanie perfum
Tak samo uciążliwy jak brak higieny może być zbytnie dbanie o swój zapach. „Dopsikiwanie się” co dwie godziny, używanie mocnych, duszących zapachów może być bardzo uciążliwe dla otoczenia i powodować ból głowy. Staraj się używać delikatnych, dyskretnych zapachów.

„Pachnę ładnie… ja pachnę ładnie”/giphy.com

„Brian, będę z Tobą szczery, śmierdzisz jak czysty spirytus”/giphy.com
9. Korzystanie z toalety w nieumiejętny sposób
Jeśli Twoje miejsce pracy nie jest duże, a pracowników kilku, musicie umieć żyć ze sobą w symbiozie. Jesteście już dorośli i wiecie, że należy po sobie spłukiwać wodę, a jeśli problem był grubszego kalibru – użyć szczotki do toalet. Nikt przecież nie chce wąchać po Tobie smrodów, a tymbardziej oglądać pozostałości po Twojej wizycie.

giphy.com
10. Roznoszenie chorób
Jeśli jesteś chory, po prostu zostań w domu i wykuruj się. Nikt nie chce byś na niego kaszlał i kichał. Chyba nie chcesz by dzięki Tobie firma została objęta kwarantanną?

giphy.com
Pamiętaj, nie jesteś sam! Licz się z otoczeniem!
Zobacz również: 5 najlepszych filmów, z których każdy przedsiębiorca może się czegoś nauczyć

giphy.com
(źródło:thoughtcatalog.com, inc.com)