Dzieci celebrytów nie mają łatwo. Fikcyjne postaci… też nie. Jak dobrze zarobić na latorośli lub udanym serialu? Odpowiedź jest prosta – kosmetykami. Wystarczy do znanych produktów beauty dokleić np. gwiazdę tego roku – Baby Yodę i hit murowany.
Spis treści
Beauty Yoda
Świat pokochał uroczego Baby Yodę, którego oglądać mogliśmy w serialu z uniwersum Gwiezdnych Wojen – The Mandalorian. Już w grudniu ubiegłego roku rozpoczęto prace nad gadżetami firmowanymi serią. Powstać mają śpiwory, filiżanki i właśnie kosmetyki. Fani Baby Yody będą mogli kupić kolekcjonerską pastę do zębów, produkty do oczyszczania cery, perfumy i wody toaletowe. Oczywiście żaden doświadczony marketingowiec na tym nie poprzestanie. Możemy zakładać, że na półki trafią też produkty z tzw. kolorówki, czyli błyszczyki, cienie do oczu i artykuły kąpielowe.
Kariera od kołyski
Kylie Jenner, jedna z sióstr z klanu Kardashianek, nie traci czasu. Z okazji drugich urodzin swojej córeczki, Stormi, ma zamiar zaangażować ją w rozwijanie imperium Kylie Cosmetics. Instagram już obiegły zdjęcia pierwszych szkiców z małą Stormi w roli głównej. Czego możemy się spodziewać? Ozdabianych motylkami zestawów do malowania ust i palet cieni do oczu. Kylie z pewnością planuje powierzyć córce swoją markę, a jeżeli już zaczynać, to najwcześniej! Potencjał jest duży, ponieważ Kylie Cosmetics zostało w 51% sprzedane koncernowi Coty i to za… 600 milionów dolarów.
https://www.instagram.com/p/B61P0vUn_9z/?utm_source=ig_embed
Goopie, a jednak dochodowe
Przestój w karierze to idealny czas na rozwinięcie marki beauty. Nikt nie jest większym „ekspertem” w sprawach kosmetyków niż gwiazdy. Naczelna Kardashianka – Kim – nie pozostaje w tyle. Miłość do konturowania wyraziła, zakładając brand KKW Beauty. W ofercie są również perfumy. Ale chyba najciekawszym przypadkiem jest Goop, czyli „dziecko” Gwyneth Paltrow. Holistyczne produkty do odnowy, energizujące toniki, a nawet produkty wspomagające pracę mózgu, które można… rzuć. Goop ma być jak styl życia. Stąd i tytuł nowego serialu Netlfixa – Życie w stylu Goop.
Makijaż prosto z Instagrama – jak technologie zawładnęły branżą beauty
Jednak ani produkty Paltrow, ani jej wątpliwe coachingowe metody nie mają realnego przekładu na życie. To jak sprzedawanie całego wachlarza usług, aby zadowolić konkretny typ amerykańskiej kobiety. No a jednak piszę Wam o tym tutaj – działa?
Kosmetyki to trochę taka kategoria jak dentyści – zawsze będziemy ich potrzebować. Lubimy ładnie pachnące produkty, które obiecują nam odnowę, regenerację i piękno. A jeżeli mamy być ładni, to i chcemy oglądać ładne opakowania od ładnych ludzi. I tak robi się miliony.