Jeśli czytasz ten tekst, ponieważ miałeś / miałaś nadzieję, że znajdziesz tu wskazówki, które pomogą Ci planować kolejne dni, możesz się zawieźć. I owszem, odeślemy Cię za chwilę do tipów organizujących plan dnia – ale są one dedykowane przede wszystkim właścicielom małych biznesów. Dlaczego nie zaznaczyliśmy tego w tytule? Spieszymy z wyjaśnieniami!
Po przeczytaniu wszystkich podpowiedzi, jakie w swoim najnowszym poście (na który tak długo czekaliśmy!) zamieściła Natalia Dolżycka – autorka bloga lifegeek.pl oraz profilu lifegeeknat – doszliśmy do wniosku, że są one na tyle dobre, iż śmiało można je podsunąć każdemu. Nie tylko osobom, które mają na głowie swoje firmy i miewają problemy z organizacją czasu i pracy. Nie tylko tym, którzy działają na swoje konto. One są przydatne dla każdego, kto czasem się gubi i zapomina o tym, jak ważne jest planowanie – zwłaszcza, jeśli nasze codzienne funkcjonowanie wiąże się z wypełnianiem szeregu przeróżnych, często dalekich od siebie tematycznie, obowiązków (bo na przykład jesteśmy mamą pracującą, która ma spory wkład w prowadzenie swojego domu – delikatnie rzecz ujmując…).
Klikajcie w zdjęcie i lećcie na profil naszej specjalistki od organizacji pracy i biznesów – jak się okazuje, nie tylko! 😉